۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۰

آقای هاشمی فرصت چندانی ندارد

دبيركل جامعه اسلامي مهندسين كشور گفت: هاشمي رفسنجاني، فرصت چنداني براي اينكه موضع‌ شفاف و صريح در قبال فتنه‌گران بگيرد را ندارد.
کد خبر : ۱۷۱۹۳
به گزارش فارس، محمدرضا باهنر جمعه شب در جمع جامعه اسلامي مهندسين استان فارس، با بيان اينكه نمي‌توان با دوپهلو حرف زدن، كار كرد اظهار داشت: هاشمي رفسنجاني بايد موضع خود را در مقابل فتنه‌گران روشن و صريح اعلام كند، در غير اين ‌صورت معلوم نيست كه مردم ادامه حيات سياسي وي را تحمل كنند.
رفسنجاني وقت بسياري براي اينكه موضع شفاف و صريح در مقابل فتنه‌گران بگيرد، ندارد.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به اينكه موسوي ۲۰ سال، خود را ظاهراً از امور انقلاب و نظام كنار كشيده بود، خاطرنشان كرد: انحراف موسوي و كروبي نياز به گذشت زمان طولاني ندارد و انحراف آنها بعد از انتخابات سال گذشته آغاز شد.

باهنر همچنين با اشاره به وقايع ۲۵ بهمن امسال گفت: در حالي كه همگي مي‌دانند تحولات منطقه ريشه در انقلاب اسلامي ايران دارد، آقايان با راه انداختن جريان ۲۵ بهمن به‌ عنوان روز حمايت از مصر، به نوعي حمايت خود را از آمريكا اعلام كردند تا بگويند كه خاستگاه اين تحولات، ايران نيست.

وي در بخش ديگري از سخنان خود و در پاسخ به سئوال يكي از حضار در مورد مشايي رئيس دفتر رئيس جمهور تصريح كرد: در اين زمينه، اختلاف نظر جدي بين ما و رئيس جمهور وجود دارد.

دبيركل جامعه اسلامي مهندسين كشور عنوان كرد: به نظر ما سوابق و اطلاعات آقاي مشايي در حدي نيست كه معاون اول و يا رئيس جمهور شود.
نظرات بینندگان
آنتی التقاط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
۱
۰
میگن حرف راستو ا منافق شنیدی قبول کن!!!
ضمنا یکی نی به این باهنر بگه خودت استاد صد چهرگی هستی حاجی برا ما فیلم بازی نکن عامو
حمیدرضا رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
ای کاش یه خورده مرام و منش داداش خدابیامرزت رو داشتی. ایشان اگر الان تو هیئت دولت بود خاک پیای مشایی سرمه چشمماش بود. هر حیلتی بود به کار برد تا وارد کابینه شه ولی احمدی نژاد با درایت تر از از اونی بود که ملعبه رفتارهای متظاهرانه و ریاکارانه امثال این آقا و هم مسلکانش بشه در جامعه مؤتلفه بشه همون هایی که بجایی که خودشون مدیون انقلاب بدونن انقلاب رو مدیون خودشون فرض می کنند.افراد هزار چهره آفت اصلی این انقلابند.