۱۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵

فرکی: فولادبه تیم‌خطرناکی تبدیل شده

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در راقابت های لیگ قهرمانان آسیا فولاد به تیمی خطرناک برای حریفان تبدیل شده است.
کد خبر : ۱۷۱۹۵۳
صراط: حسین فرکی شامگاه سه شنبه پیروزی تمیش در برابر بنیادکار ازبکستان در اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی سخت ولی خوبی بود و از ابتدای بازی با هدف پیروز شدن کار خود را آغاز کردیم ولی در نیمه اول نتوانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم و این چیزی بود که تیم حریف منتظر آن بود.

وی افزود: در نیمه دوم با صحبت هایی که با بازیکنان صورت گرفت اشتباهات تیم کمتر شد، تمرکز بازیکنان بالاتر رفت و در نهایت تنها یک باز توانستیم از فرصت استفاده کنیم و گل پیروزی بخش را به ثمر برسانیم.

فرکی عنوان کرد: تیم ما در این بازی می توانست گل های بیشتری به ثمر برساند ولی متاسفانه با وجود اینکه در نیمه دوم فضا برای نفوذ بازتر بود نتوانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم.

سرمربی فولاد خوزستان ادامه داد: تیم حریف از ابتدا به دنبال یک بازی بسته بود ولی بعد از گل خوردن، فضا برای نفوذ ما بازتر شد و حریف به بازی مستقمی روی آورده بود تا گل خورده را جبران کند ولی فولاد عملکرد خوبی از خود نشان داد.

فرکی بیان کرد: سه امتیاز این بازی برای ما خیلی با ارزش بود و جا دارد از هواداران خود که در این پیروزی نقش تعیین کننده ای داشتن تقدیر کنیم.

وی افزود: تیم ما بیشتر راه صعود را طی کرده است ولی نتایج دیگر بازی ها نیز برای قطعی شدن صعود ما مهم است و اکنون برای پیش بینی کمی زود است.

فرکی گفت: ما هیچگاه از قبل خود را پیروز بازی ها نمی دانیم ولی امیدوار در بازی با الجیش بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم و صعود را قطعی تر کنیم.

از سری رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم این رقابت های امروز تیم های فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان در اهواز به مصاف هم رفتند که نماینده ایران با گل دقیقه 76 ایوب والی این بازی را به سود خود به پایان برد.

فولاد با این پیروزی هشت امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی این گروه قرار گرفت.

منبع: مهر