۱۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹

"ارواح خبیثه"عامل قتل هولناک کارگر!+تصاویر

سخنگوی پلیس ریاض با بیان اینکه عامل قتل کارگر هندی در خیابان شهر ریاض یک شهروند 32 ساله سعودی است گفت: این شهروند برای رهایی از ارواح خبیثه‌ای که روبرویش ایستاده‌ بودند به سمت کارگر هندی که در یک فروشگاه مواد غذای کار می‌کرد حمله کرده است.
کد خبر : ۱۷۲۰۷۱
صراط: دو روز از جنایت هولناک یک شهروند سعودی که اقدام به قتل یک کارگرد هندی در منطقه سویداء در شهر ریاض می‌گذرد. این جنایت در خیابان و روبروی دیده‌گان مردم صورت گرفت.

برخی از رهگذران به فیلمبرداران آماتور تبدیل شدند و با استفاده از تلفن‌های همراه خود، اقدام به تصویربرداری از صحنه‌های قتل و آپلود آن بر روی یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی کردند. این گونه بود که این جنایت هولناک وضعیتی از ترسو وحشت و سوال‌های فراوان درباره انگیزه قتل به وجود آورد.

العربیه. نت به نقل از منابع پلیس ریاض، به اطلاعاتی اختصاصی درباره داستان کامل قتل دست یافته است که قربانی آن، کارگر هندی یک فروشگاه مواد غذایی بود.

«فواز المیمان» سخنگوی پلیس ریاض در این باره گفت: قاتل شهروند سعودی است و ۳۲ سال سن دارد. او بی‌کار و مجرد است و پرونده‌اش نشان از سابقه دار بودن او می‌دهد. مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و آزار پدر و مادر در پرونده او ثبت شده است.

المیمان افزود: در تحقیقات استفاده قاتل از مواد مخدر هنگام جنایت به ثبت رسید. او ادامه داد که قاتل هنگام خروج از منزل و تحت تاثیر مواد مخدر دچار توهم شد و گمان کرد که ارواح خبیثه‌ای روبرویش ایستاده‌اند، برای‌‌ رها شدن از آن‌ها به منزل بازگشت و یک چاقو با خود حمل کرد و سپس به محل فروش مواد غذایی رفت، کارگر هندی را یافت که تنها نشسته است و در‌‌ همان توهمات خود، به سمت او حمله کرد.

سعی کرد به چاقو کارگر هندی را بزند که او فرار کرد اما قاتل دنبالش دوید و در خیابان چهار ضربه به او وارد کرد؛ ضرباتی که دوربین‌های تلفن‌های همراه ره گذران، آن را ثبت کردند.

المیمان اظهار داشت: جنایت قتل ساعت دو ظهر روی داد و هنگامی که خودروهای گشت پلیس رسیدند، کارگر هندی جان خود را از دست داده بود. قاتل که در نزدیکی محل جنایت دستگیر شد، همچنان چاقوی خود را حمل می‌کرد و به نظر می‌آمد در وضعیتی غیر طبیعی باشد. در مرکز پلیس عریجا بازداشت شد و جنازه مقتول برای تهیه گزارش جنایی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

سرکوب و رفتار نامناسب با کارگران خارجی در عربستان سعودی که با انتقاد گسترده محافل حقوق بشری و بین‌المللی همراه بوده هر روز ابعاد گسترده‌تری به خود می‌گیرد.

به اذعان سازمان دفاع از حقوق بشر شرایط نامناسب هزاران کارگر خارجی در عربستان از جمله دستمزدهای پایین، بدرفتاری کارفرمایان و سوء استفاده‌های جنسی در واقع چیزی جز بردگی نیست.










منبع: ابنا