۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹

سیگار برای داعش آری، برای مردم سوریه نه! + تصاویر

درحالی‌که گروه تکفیری داعش حکم قطع انگشت و اعدام را برای مصرف‌کنندگان سیگار در استان رقه اعلام کرده است یکی از اعضای این گروه به هنگام امحای سیگارهای ضبط شده چند بسته سیگار برای مصرف خود برداشت!
کد خبر : ۱۷۲۱۶۵
صراط: گروه تندرو و تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" روز گذشته اقدام به آتش کشیدن مقادیر زیادی سیگار در استان رقه سوریه کرد.

رهبران تکفیری داعش در دستورالعمل ویژه‌ای کشیدن و فروش سیگار و ملزومات قلیان به مردم سوریه را در مناطق تحت سیطره خود ممنوع اعلام کرده‌اند.

قوانین جدید اعلام شده از سوی داعش، ممنوعیت شنیدن و خرید و فروش موسیقی و آلات آن، استعمال سیگار است و خاطیان بر اساس آنچه که "قوانین شرع" اعلام شده مجازات خواهند شد. کسی که قلیان و سیگار بکشد به قطع دو انگشت سبابه و وسط محکوم می‌شود؛ در صورت تکرار، به 80 ضربه شلاق محکوم و با ادامه آن اعدام خواهد شد.

نکته عجیب در تصاویر منتشر شده زمان به آتش کشیدن سیگارهای ضبط شده؛ یکی از عناصر تکفیری داعش است که با وجود وضع قوانین اینچنینی قبل از به آتش کشیدن سیگارها، تعدادی از آنها را برداشته و احتمالا برای مصرف در جیب خود می‌گذارد!

شهر «رقه» در شمال سوریه از نزدیک به 10 ماه پیش در کنترل عناصر گروه تروریستی داعش است و جنایات بی‌شماری علیه ملت بی‌دفاع سوریه مرتکب شده است که بسیاری از آنها نه در قالب سطور می‌گنجد و نه فیلم و نه عکس.








منبع: ابنا