۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۳
فیروز کریمی:

مشکل گلزنی ذوب‌آهن را حل می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با تاکید بر اینکه مشکل گلزنی ذوب‌آهن را حل می‌کنیم، گفت: به عنوان سرمربی ذوب‌آهن از هیچ تلاشی کوتاهی نکردم و قصوری متوجه من نیست.
کد خبر : ۱۷۲۲۶۷
صراط: فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار برابر داماش گیلان اظهار کرد: از زمانی که به ذوب‌آهن آمدم 51 جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتیم از دیدار برابر صبا تا امروز نیز 9 جلسه تمرینی داشتیم و حتی روز سیزدهم فروردین هم تمرینات خود را تعطیل نکردیم. 

وی افزود: باتوجه به اینکه دیدارهای هفته بیست و نهم و سی‌ام لیگ برتر با فاصله کوتاهی از هم برگزار می‌شود امکان انجام تمرینات تاکتیکی را نداشتیم اما تلاش می‌کنیم تا با دو پیروزی بقای خود را در لیگ برتر تضمین کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: مشکل ما عدم گلزنی است در هفته‌های اخیر تمرینات زیادی را برای رفع این مشکل انجام دادیم و به دنبال این هستیم تا این نقص که ناشی از استرس بازیکنان است را دو بازی آینده از بین ببریم. 

کریمی با بیان اینکه ما در دیدار برابر داماش به جای نیاتوویچ از محمدرشید مظاهری در دروازه استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: این دروازه‌بان جوان در تمرینات تیم انگیزه خوبی داشته و فکر می‌کنم عملکرد بهتری نسبت به نیاتوویچ داشته باشد. البته برای موفقیت او رسانه‌ها نیز باید کمک کنند. 

وی افزود: در تمرینات اخیر روی انگیزه و روحیه بازیکنان کار کرده‌ام. بازیکنان در حال حاضر به لحاظ روحی و روانی در وضعیت آماده‌ای هستند و این تفاوت را در بازی برابر داماش خواهیم دید.

کریمی خاطرنشان کرد: هواداران تیم فوتبال ذوب‌آهن سهیم هستند و امیدواریم فردا شاهد حضور پرتعداد آنها در ورزشگاه فولادشهر باشیم تا بتوانیم از سهمیه فوتبال اصفهان در لیگ برتر حمایت کنیم.


منبع: تسنیم
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم