۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
درقبال مذاکرات سازش

جان کری هر روز ناامیدتر می‌شود

روزنامه ساندی تایمز با اشاره به بی نتیجه بودن مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل زیر نظر آمریکا نوشت: جان کری وزیر خارجه آمریکا هر روز در قبال روند سازش ناامیدتر می شود.
کد خبر : ۱۷۲۳۱۴
صراط: روزنامه ساندی تایمز با اشاره به بی نتیجه بودن مذاکرات سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و اسرائیل زیر نظر آمریکا نوشت: جان کری وزیر خارجه آمریکا هر روز در قبال روند سازش ناامیدتر می شود.

روزنامه ساندی تایمز انگلیس در مقاله ای به قلم لتوبی هارندن با عنوان "جان کری ممکن است از مذاکرات خاورمیانه دست بکشد" نوشت:

وزیر خارجه آمریکا به علت ناکامی همه طرفهای ذیربط برای حرکت به سمت صلح در خاورمیانه ناامید است.

این روزنامه افزود: جان کری بعد از یک هفته از مذاکرات بی نتیجه که آن را یک "امتحان واقعی" توصیف کرده بود، به واشنگتن بازگشت.

به نوشته ساندی تایمز، "جان کری اکنون با باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در این باره رایزنی خواهد کرد که آیا از مذاکرات بیش از هشت ماهه بیهوده تاکنون که درجریان 12 سفر دوره ای به منطقه خاورمیانه صورت گرفت، دست برخواهد داشت یا خیر.

هارندن افزود: جان کری گفت که اگر خود طرف های ذیربط تمایل به اتخاذ گام های سازنده برای حرکت به جلو نداشته باشند، زمان و تلاش آمریکا نیز حد و اندازه ای دارد.

وی به نقل از برخی مسئولان در کاخ سفید نوشت: حالت ناامیدی جان کری که به خوشبینی مشهور است، در حال افزایش است.
منبع: فارس