۱۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
چرایی دیدار جنتی با یکی از سران فتنه

نقش خاتمی در وزارت ارشاد روحانی چیست؟

معلوم نیست بهانه واقعی دیدار جنتی با خاتمی چه بوده و اصولا چرا وزیر ارشاد دولت باید درباره شعار امسال با یکی از سران فتنه مشورت کند؟
کد خبر : ۱۷۲۳۳۳
گروه سیاسی صراط - علی جنتی در دیدار با سید محمد خاتمی درباره مسائلی مانند شعار سال گفتگو کرده است.

به گزارش گروه سیاسی صراط، علی جنتی وزیر ارشاد که به بهانه تبریک سال نو با محمد خاتمی دیدار کرده بود درباره مسائل مختلفی با او مشورت کرده است.

بر اساس اخبار منتشرشده، یکی از نزدیکان جنتی مدعی شده که در جلسه خصوصی مذکور میان خاتمی و جنتی درباره شعار سال بحث و گفتگو شده است.



علی جنتی تا کنون ابایی از ابراز ارادت آشکار به سید محمد خاتمی یکی از سران فتنه 88 نداشته است. او در همان روزهای ابتدایی وزارت خود در جلسه ای که در استودیو موزه موسیقی برگزار شد، با بیان جمله ای که انتقادات فراوانی را به همراه داشت گفته بود: «امیدواریم بتوانیم در وزارت ارشاد ادامه‌دهنده‌ راهی باشیم که سید محمد خاتمی آغاز کرد.»

اگرچه جنتی بعدها تلاش کرد تا جمله خود را تعدیل کند اما گذشت زمان نشان داد وزارت ارشاد دولت روحانی دقیقا ادامه دهنده راهی شده است که خاتمی آن را آغاز کرد.

به کارگیری نیروهایی که دل در گرو تمدن غرب دارند، تسامح و تساهل در زمینه های مختلفی چون موسیقی، سینما و کتاب در وزارت ارشاد دولت روحانی و خاتمی تفاوتی با یکدیگر نداشته است.

به نظر می‌رسد دیدار اخیر جنتی با خاتمی، نقش او در وزارت ارشاد دولت روحانی را علنی تر کرده است. هنوز معلوم نیست بهانه واقعی این دیدار چه بوده و اصولا چرا وزیر ارشاد دولت باید درباره شعار امسال با یکی از سران فتنه مشورت کند؟