۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۶

تحليل"رويش‌ها و ريزش‌ها"در فرانسه

بهرام گیری ، سرپرست رایزنی جمهوری اسلامی ایران در پاریس با اشاره به تماس ها و استقبال مسلمانان فرانسه از این مستند گفت: ...
کد خبر : ۱۷۲۴۴
با حضور برخی نخبگان، اندیشمندان و کارشناسان رسانه در فرانسه ، مستند quotation mark رویش ها و ریزش ها quotation mark بررسی و تحلیل شد. به گزارش واحد مرکزی خبر از پاریس ؛ در این نشست تخصصی، بخش هایی از این مستند به زبان فرانسه پخش شد و حاضران ، پژوهش این چنینی در وقایع انقلاب اسلامی ایران را به عنوان یک الگو برای موفقیت انقلاب های سایر مسلمانان جهان ضروری دانستند. برخی از حاضران دراین نشست با اشاره به دشواری هایی که انقلاب اسلامی ایران در طول سی و دو سال از آنها گذر کرده است ، این مستند را حاوی درس های گرانقدری برای مسلمانان مصر، تونس ، لیبی ،یمن و بحرین خواندند.
بهرام گیری ، سرپرست رایزنی جمهوری اسلامی ایران در پاریس با اشاره به تماس ها و استقبال مسلمانان فرانسه از این مستند گفت: به زودی شاهد ارائه ترجمه و صداگذاری کامل مستند رویش ها و ریزش ها به زبان فرانسه خواهیم بود. رویش ها و ریزش ها آخرین مستند واحد مرکزی خبر است که به بررسی رخدادهای پس از انقلاب می پردازد و با استناد به سخنان امام خمینی (ره) و تصاویر تاریخی نشان می دهد انقلاب اسلامی در سی و دو سال گذشته چگونه با تدبیر رهبری و پشتوانه مردمی خود از گذرگاه های سخت عبور کرده است.