۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

امیدوارم در جام جهانی خودزنی نکنیم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به دروازه استقلال داشته باشند و در جام جهانی خودزنی نکنیم.
کد خبر : ۱۷۲۵۴۹
صراط: میرشاد ماجدی درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: ابتدا باید این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک بگویم. 8،9 روز بود بازیکنان استقلال دور از خانواده‌های‌شان بودند و با تدابیری که انجام شد، موفق شدیم از دو بازی مقابل الجزیره امارات و فولاد خوزستان 6 امتیاز کسب کنیم.

وی با بیان اینکه این دو پیروزی را به فال نیک می‌گیریم، افزود: بازیکنان استقلال نشان دادند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. همانطور که پیش از بازی با فولاد گفته بودم، ایرانی‌ها مرد روزهای سخت هستند. از این پیروزی خوشحال هستیم چون خیلی‌ها فکر نمی‌کردند در این دو دیدار به برتری برسیم. امیدوارم کادرفنی تیم ملی نگاه ویژه‌ای به دروازه استقلال داشته باشند و در بازی‌های جام جهانی «خودزنی» نکنیم.

سرپرست تیم استقلال گفت: از نیروی انتظامی اهواز گله دارم چون هیچ گونه همکاری با ما نکردند. از روزی که به اهواز آمدیم تا هنگام بازگشت به فرودگاه اهواز با مشکلات زیادی روبه‌رو شدیم و حتی شیشه اتوبوس ما را شکستند. متاسفانه عده‌ای از تماشاگران فولاد الفاظ رکیکی علیه ما به کار بردند.

ماجدی تصریح کرد: در جلسه هماهنگی قبل از بازی به ناظر بازی این مشکلات را عنوان کردم. به نظرم این رسم میهمان نوازی نبود. این مسئله را تنها از چشم باشگاه فولاد نمی‌بینیم چون آنها نیز درگیر کارهای خود بودند ولی از هیئت فوتبال استان، اداره کل و نیروی انتظامی انتظار داشتیم کمک کنند ولی ما را رها کرده بودند.


منبع: تسنیم