۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴

هلاکت ۱۵۰ تروریست در عملیات ارتش سوریه

منابع خبری در سوریه اعلام کردند که طی مجموعه عملیات روز گذشته ارتش در مناطق مختلف سوریه در حدود ۱۵۰ تروریست به هلاکت رسیده‌اند.
کد خبر : ۱۷۲۵۶۴
صراط: به گزارش الحدث، روز گذشته ارتش سوریه مناطقی که در آن‌ها عملیات کمین را اجرا می‌کرد گسترش داد تا به این صورت برخی مناطق دیگر این کشور شاهد اینگونه عملیات نظامی باشند.

یگان‌هایی از ارتش سوریه روز گذشته برای اولین‌بار دو عملیات کمین علیه تروریست‌ها را در شهر "حمص" اجرا کردند که بر اثر آن ده‌ها تروریست به هلاکت رسیدند؛ اولین کمین ارتش سوریه در منطقه "جوزه الشیاح" که کنترل آن دردست گروه‌های تروریستی قرار دارد صورت گرفت.

آمار تعداد تروریست‌های به هلاکت رسیده از سوی برخی گروه‌ها 60 تن اعلام شده است، درحالی که برخی گروه‌های دیگر تعداد کشته شدگان را پایین تر از این رقم دانستند.

از سوی دیگر منابع خبری در سوریه اعلام کردند، در کمین دیگری که ارتش سوریه آن را روز گذشته (یکشنبه) در شهر حمص طراحی و اجرا کرده است 20 تروریست کشته و زخمی شده‌اند.

این کمین در مسیر میان دو روستای "عین حسن" و "سعن" در شرق حمص اجرا شده است.

یک منبع اعلام کرد که یک یگان از نیروهای ارتش، مراکز تجمع تروریستها را در عین حسین، بیت حجو و المشجر در حومه حمص هدف قرار دادند و طی آن شماری از آنها کشته و تجهیزاتی که برای ارتکاب جنایت مورد استفاده قرار می دادند، منهدم شد.

منابع خبری محلی تاکید کردند که تعداد تروریست‌های به هلاکت رسیده در روز گذشته به حدود 150 تن رسیده است.


منبع: تسنیم