۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
قلعه نویی:

در راه سقف قراردادها تاوان زیادی پرداخت کردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در راه سقف قرارداد تیم های لیگ برتری محکم جلوی آقایان ایستاده‌ام و در این راه تاوان زیادی پرداخت کرده‌ام.
کد خبر : ۱۷۲۹۷۳
صراط: قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درخصوص افشای قرارداد بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت:من فقط فکر می کنم دو تیم استقلال و پرسپولیس از تیمهای بزرگ و پرطرفدار کشور هستند و حاشیه سازی برای این دو تیم به هیچ وجه کار درستی نیست.

وی در ادامه افزود: من بارها و بارها اعلام کرده‌ام تنها مشکل فوتبال ایران برنامه ریزی است که همین مشکل باعث پیشرفت نکردن فوتبال ایران شده است.

قلعه نویی با اشاره به قرارداد بازیکنان صاحب نام جهان تصریح کرد: شما در کشورهای صاحب سبک فوتبال، بخصوص قراردادهای مسی و رونالدو رانگاه کنید که مطرح می‌شود واین مسئله کاملاً چیز طبیعی است، البته تأیید می‌کنم و قبول دارم پولهای زیادی در فوتبال ایران رد وبدل می‌شود ولی بایدگفت خروجی فوتبال ایران ضعیف است.

سرمربی استقلال تهران ادامه داد: متاسفانه در فوتبال ایران برنامه ضعیف وجود دارد، از ابتدای فصل سقف قرارداد تعیین شده بود ولی دیدید که به سقف قرارداد بازیکنان پایبند نبوده‌اند من محکم جلوی آقایان ایستادم و درا ین راه تاوان زیادی پرداخت کرده‌ام.

وی بیان کرد: من خیلی خوشحالم که سقف قرارداد را رعایت نمی کنیم الان هم یک سری وجود دارند که برای فوتبال کشورمان حاشیه درست کرده‌اند تا به هدف خودکه دوری مردم از فوتبال است دست یابند. 

قلعه نویی اضافه کرد: من امیدوارم هر چه زودتر خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس اتفاق بیافتد تا این مشکلات به حداقل برسد. البته بازهم تأکیدمی کنم کار وزارت ورزش به هیچ وجه درست نبوده زیرا افشا قرارداد ورسانه‌ای شدن آن هیچ کمکی به حال مشکلات نخواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سئوال که وزارت ورزش بودجه‌ای ندارد که به دو باشگاه پرسپولیس – استقلال دهد؟ اذعان کرد: با گودرزی وزیر ورزش در آستانه انتخاب شدنش جلسه‌ای داشتیم سه روز بعد نکته نظرات خود را گفته بودم که جلوی اتفاقات را بگیریم من هم به خادم و هم به گودرزی احترام می‌گذارم اکنون هم با توجه به یک هفته به پایان لیگ برتر به هیچ وجه مطرح شن بحثها درست نیست ومن امیدوارم که هر چه سریعتر مشکلات مرتفع شود.

وی با اشاره به بازی مقابل فولاد گفت: خوشبختانه بازی خوبی انجام داده‌ایم با بردمقابل فولاد عملاً انگیزه بازیکنان برگشت و روحیه خوب به دست آمد و بطور قطع با انگیزه مقابل تراکتورسازی تبریز به میدان می‌رویم.

قلعه نویی درخصوص تیم تراکتورسازی تبریز هم عنوان کرد:برای تراکتورسازی احترام فراوانی قائلم ولی ما برای بردن به میدان می رویم وکسب سه امتیاز هدف اصلی ما است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد: ما همه زحمات مان را می‌کشیم ودرمورد سرنوشت قهرمانی تیم به خدا توکل می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:امیدوارم با برد مقابل تراکتورسازی و نتایج بازیهای همزمان بتوانیم قهرمانی راکسب کرده و دل هواداران را شاد نماییم.