۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

خوشحالی هواداران تیم بازنده

بازی دو تیم استقلال صنعتی و پرسپولیس تهران در حالی در اهواز به پایان رسید که هواداران تیم بازنده به شدت خوشحالی کردند. این شادی به خاطر پیروزی و قهرمانی فولاد بود.
کد خبر : ۱۷۳۱۵۰
صراط: پس از سوت پایان نیمه اول بازی، علی دایی به شدت با داور چهارم بازی درگیری لفظی پیدا کرد ولی معلوم نشد علت این درگیری چه بود.

* یکی از لیدرهای پرسپولیس که در ورزشگاه الغدیر اهواز حضور داشت با برخی هواداران درگیری پیدا کرد.

* فولاد خوزستان بعد از اینکه گل برتری خود را درون دروازه گسترش فولاد تبریز وارد کرد و به عبارتی قهرمانی خود را تا آن لحظه مسجل کرده بود از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه به شدت تشویق شد.

* خوشحالی محمد پنجعلی بعد از به ثمر رسیدن گل برتری پرسپولیس تهران از نکات جالب توجه این بازی بود که بسیار عجیب و غریب بود.

* رضا فروزانی مربی تیم فوتبال پرپسولیس تهران به علت نبود جا روی نیمکت ذخیره های این تیم از روی سکوها بازی دو تیم را مشاهده کرد.

* سازمان لیگ برتر یک گروه حدود 30 نفره از تهران به اهواز و این بازی اعزام کرده است که آنها با لباس های متحدالشکل سفید رنگ پشت جایگاه پرسپولیس مستقر شده اند.

* بلندگوي ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه غدير اهواز را چهار هزار و 140 نفر اعلام کرد که به نظر می رسد تعدادی قابل توجهی از هواداران بدون بلیت وارد ورزشگاه شده اند.

* اعتراض های بی شمار علی دایی سرمربی پرسپولیس تهران در طول بازی به شدت ادامه داشت. به خصوص در دقيقه 45 مسابقه خطاي شديد ترائوره بازیکن استقلال خوزستان روی اميد عاليشاه بازیکن پرسپولیس باعث درگيري اين دو بازيکن شد و داور به عاليشاه کارت زرد داد که این امر باعث اعتراض شدید علی دایی به داور شد.

* شاید این برای اولین بار بود که هواداران تیم بازنده تا این میزان در ورزشگاه خوشحالی می کنند زیرا آنها خبر دارند که فولاد با برتری در تبریز، در حال کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور بود.

* هواداران بعد از پایان بازی ورزشگاه را ترک نکردند و به شدت تیم فولاد خوزستان را که قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور شده بود را تشویق می کردند.

* استقلال خوزستان که زمانی مدیران این تیم مدعی کسب سهمیه حضور در بازی های آسیایی شده بودند امسال به فاصله ای میلی متری حضور خود در لیگ برتر باشگاه های فصل آینده را قطعی کرد.

در پایان این بازی، پرسپولیس با تک گل دقیقه 32 محمد عباس زاده از روی نقطه پنالتی به برتری دست یافت ولی با وجود پیروزی فولاد خوزستان در تبریز موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و به نائب قهرمانی لیگ برتر رضایت داد.


منبع: مهر