۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

واکنش جلالی درباره‌نامه اش به احمدی نژاد

برنامه ورزش از نگاه ۲ شب گذشته با حضور مجید جلالی و میهمانان دیگر در مورد مباحث مختلف فوتبال روی آنتن رفت.
کد خبر : ۱۷۳۲۱۷
برنامه ورزش از نگاه ۲ شب گذشته روی آنتن رفت و مجید جلالی میهمان بخش خط قرمز این برنامه بود.

وی در ابتدای صحبت‌های خود درخصوص رابطه‌اش با سیدمهدی ابطحی گفت: ما با هم در ارتباط هستیم و البته آخرین تماس من مربوط به ۹ ماه پیش بود.

جلالی درخصوص پیشنهاد سنگین یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به ابطحی در زمان فوتبالش گفت: یادم می‌آید در سال ۶۶ محمد پنجعلی در قطر بازی می‌کرد و او روزی به ایران آمد و در تمرین وحدت به پنجعلی گفت من ۵ میلیون تومان از قطری‌ها گرفته‌ام اما آنها به تو ۷ میلیون می‌دهند. ابطحی پاسخ داد ما در حال حاضر در حال جنگیدن با این کشور هستیم آن وقت چطور برای آنها بازی کنم و به همین دلیل ابطحی به کشور قطر سفر نکرد.

وی در خصوص اینکه چرا بعضی مواقع با محمد مایلی‌کهن و دادکان زاویه پیدا می‌کرد گفت: من با مایلی‌کهن در مقاطعی از لحاظ سلیقه‌ای به اختلاف خوردم. زمانی با هم در سایپا کار می‌کردیم و به خاطر اختلافات کاری من از این تیم جدا شدم اتفاقا بعدها رابطه ما قوی‌تر شد و مشخص شد که در عصبانیت آن صحبت‌ها انجام شده است. در مورد دادکان هم بگویم زمانی در تیم‌ملی جوانان کار می‌کردم که آقای دادکان به من گفت اگر پیشنهادی به تو بشود می‌توانی در باشگاه‌ها هم کار کنی، بعد از مدتی که آقای مایلی‌کهن در سایپا و تیم امید حضور داشت مطبوعات به بحث دو شغله شدن پرداختند که همین موضوع باعث شده بود تا برای من هم مشکلاتی به وجود بیاید به همین دلیل خواستم از تیم ملی بروم اما دادکان می‌گفت تو به ما قول دادی و من هم گفتم ما با هم توافق داشتیم، این موضوعات باعث شد تا برای مدتی به اختلاف بخوریم.

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی درخصوص اینکه آیا بیماری قلبی دارد یا خیر گفت: من بیماری قلبی ندارم ولی بعضی مواقع سرگیجه می‌گیرم و بعد از مراجعه به پزشکان به آنها گفتم که حتما چیزی هست که این اتفاقات برای من می‌افتد.

جلالی درخصوص اینکه هیچ‌گاه به داوران معترض نمی‌شده و تنها یک، دو بار این شرایط را تجربه کرده است گفت: هرگز دوست نداشتم چنین شخصیتی داشته باشم و بخواهم سر داور فریاد بزنم.

سرمربی اسبق تیم‌های تراکتور و فولاد خوزستان با اشاره به مشکلاتش در فصل گذشته گفت: وقتی به تراکتورسازی رفتم ۶ پیشنهاد داشتم ولی از همان هفته اول احساس کردم که عده‌ای مخالف وجود دارد. یک طیفی در آنجا حضور داشتند که یک سایت هواداری را اداره می‌کردند و چندین‌بار سی‌دی بازیکنان خارجی را نزد من آوردند ولی انصافا بازیکنان آنها خوب نبودند. من کاملا به تیمم اعتماد داشتم و هر زمان حرف می‌زدم می‌گفتم که با این تیم قهرمان لیگ می‌شویم ولی از زمانی که به صدر جدول رسیدیم مشکلات شروع شد و تراکتور از بین ۶ تیم بالای جدول تنها تیمی بود که از هم پاشید.

وی درخصوص تماشاگران تبریزی گفت: نمی‌خواهم در مورد تماشاگران تبریزی صحبت کنم ولی باید بگویم که هیچ بدی‌ای از مردم تبریز ندیدم همه خاطرات بد من از ورزشگاه یادگار امام است.

جلالی درخصوص اظهار نظر دادکان مبنی بر اینکه بهترین مربی ایرانی بیش از ۴۰ میلیون نمی‌ارزد گفت: اگر کسی به کار مربیگری احاطه داشته باشد چنین حرفی نمی‌زند و انصافا این صحبت بی‌انصافی است.

وی درخصوص نامه‌ای که به محمود احمدی‌نژاد نوشته بود گفت: این تصمیم شخصی خودم بود چون به ظرفیت خودم اطمینان داشتم اگر زمان به عقب برگردد باز هم این کار را انجام می‌دهم.

جلالی تاکید کرد: زمان ثابت کرده من هیچ‌چیز را برای خودم نمی‌خواستم و روزی در مورد شبکه‌های دلالی و دوپینگ صحبت کردم و بعدها این موضوع ثابت شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عدد شما برای بستن قرارداد بالا است یا خیر گفت: همینطور است چون مربی‌ای که رقم بالا بگیرد در حاشیه امنیت بیشتری است ولی اینکه می‌گویند من از تراکتورسازی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون گرفته‌ام صحت ندارد و در واقع تیم فنی ما که شامل ۷ نفر بودیم رقم قراردادشان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود.

وی تاکید کرد: متاسفانه بعضی اتفاقات در فوتبال ما رخ می‌دهد که نباید بیفتد مثلا چند سال پیش مقابل تیمی بازی کردیم که بازیکن آدامس خرسی را به بدنش چسبانده بود و آن را به داور نشان داد و مدعی شد که بازیکن ما بدن او را کبود کرده است. جالب است سال بعد آن بازیکن شاگرد خود من شد و گفت مربی به ما یاد داده بود که از دقیقه ۷۰ به بعد این کار را انجام دهیم تا وقت بازی را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون به بازیکنان دشنام داده یا خیر گفت: هرگز چنین کاری نکرده‌ام چون ۳۰ سال معلم ورزش بودم و همیشه دیدگاه تربیتی نسبت به بازیکنانم دارم.

سرمربی سابق تیم‌های ملی جوانان و ارتش‌های جوان ایران درخصوص اینکه قرار بود زمانی به عنوان مربی پرسپولیس انتخاب شود گفت: پرسپولیس هیچ‌وقت حسرت من نبود اما باید بگویم به خاطر رفتاری که با من شد از آقای پروین ناراحت شدم چون ایشان با من کلی صحبت کرد و من گفتم که شما مدیرعامل ندارید و اجازه بدهید مدیرعامل تیم مشخص بشود اما او گفت شما سرمربی ما هستید.

وی افزود: زمانی که داشتم به میدان شهدا برمی‌گشتم دیدم روی بیلبورد میدان ۷تیر نوشته مجید جلالی مربی پرسپولیس شد اما فردا متوجه شدم که پروین مصاحبه کرده و گفته جلالی از خودش این حرف‌ها را زده و ما هنوز تکلیف مدیرعامل ما مشخص نیست این حرف خیلی من را آزار داد.

وی درخصوص بحث فساد در فوتبال ایران گفت: من مدتی پیش اشاره کردم که فساد مطمئنا وجود دارد اما جالب است بدانید مسئولان این روزها مصاحبه می‌کنند و می‌گویند هیچ فسادی وجود ندارد. اشکالی ندارد آنها حق دارند از فوتبال دفاع کنند ولی اگر مسئولان رده بالا به این مسائل ورود کنند خیلی راحت می‌توان همه‌چیز را شناسایی کرد. من بازیکنی را در لیگ برتر می‌شناسم که ۷ سال است حضور دارد و تاکنون ۵ تیم عوض کرده است آن زمان هم گفتم در فوتبال ایتالیا فساد بود ولی آنها با ورود به این مقوله فوتبالشان را نجات دادند.

وی درخصوص قهرمانی فولاد نیز گفت: به اعتقاد من این تیم صددرصد شایسته قهرمانی بود و با وجود اینکه هیچ‌وقت تمرینات فرکی را از نزدیک ندیده‌ام اما فوتبال تیم او نشان می‌دهد که او یک مربی سنتی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس، در بخش دوم برنامه ورزش از نگاه ۲ نیما نکیسا، محمد نصرتی و محمد سنایی میهمان این برنامه بودند که درخصوص مسائل مختلف صحبت کردند.

محمد سنایی در مهمترین صحبت خود از سرمربی تیم‌ملی خواست که در این ۶۰ روز باقی‌مانده برای جام جهانی برای بازیکنان تیم‌ملی مشاوره داوری بگذارد.

همچنین نیما نکیسا نسبت به روند کنونی فوتبال ما انتقاد کرد و معتقد بود برخی از مربیان پا به سن گذاشته و البته خارجی هیچ کارایی‌ای ندارند و نباید دیگر در فوتبال ما فعالیت داشته باشند.

محمد نصرتی نیز نسبت به کیفیت زمین‌های چمن انتقاد داشت و از سازمان لیگ خواست تا به هر شکل ممکن فکری به حال چمن‌ها داشته باشد.

منبع: فارس