۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

چجوری بگم دوست دارم؟

محمود عزیزی نویسنده و کارگردان تئاتر از ارائه دو متن «چجوری بگم دوست دارم؟» و «رویای نیمه شب تابستان» برای اجرا در مجموعه تئاتر شهر خبر داد.
کد خبر : ۱۷۳۵۳۵
صراط: محمود عزیزی نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیت‌های اخیرش به  گفت: دو پیشنهاد برای اجرا در سال 93 به تئاترشهر ارائه کرده‌ام که هنوز تکلیفشان مشخص نشده است. امیدوارم بعد از چهار سال شرایط اجرا در تئاتر شهر برایم فراهم شود.

وی ادامه داد: نمایشنامه «چجوری بگم دوست دارم؟» یکی از نمایشنامه هایی است که برای اجرا ارائه داده ام. این متن نوشته خودم است و مضمونی خانوادگی اجتماعی دارد و در ارتباط با زندگی هنرمندی است که نقاط افت و خیز زندگی‌اش را مرور می‌کند.

بازیگر سریال «ستایش» در پایان یادآور شد: همچنین نمایشنامه «رویای نیمه‌شب تابستان» را نیز برای اجرا ارائه کرده ام. این نمایشنامه یکی از متون کمدی شکسپیر است که جذابیت بسیار زیادی برای اجرا دارد و انواع کمدی و نگاه اجتماعی در آن مطرح شده است. در نهایت امیدوارم یکی از این دو نمایشنامه مورد قبول قرار گیرند و بتوانم بعد از چند سال اثری را روی صحنه ببرم.

محمود عزیزی خرداد 90 نمایش «می‌خواهم میوسو را ملاقات کنم» را با حضور بازیگرانی چون مهوش افشار پناه، الهام پاوه‌نژاد، مسعود دلخواه، بهاره رهنما، خسرو شهراز، فروغ قجابگلی، فرزین صابونی، مهشاد مخبری و داریوش موفق در سالن اصلی تئاتر شهر به صحنه برده بود.

 
منبع: مهر