۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

بازسازي زندگي فرمانده سپاه در سیما

زندگينامه سردار سرلشکر محمدعلي جعفري (عزيز جعفري) در قالب مجموعه «ما نيز روزگاري» در دو قالب بازسازي نمايشي و روايت مستقيم در شبکه مستند سيما توليد مي‌شود.
کد خبر : ۱۷۳۵۷۵
صراط: حاجعلي محمدي تهيه کننده و کارگردان مجموعه «ما نيز روزگاري» که با هدف ثبت خاطرات شفاهي شخصيت‌هاي برجسته انقلاب در شبکه مستند توليد مي‌شود و پيش از اين به زندگي عزت الله مطهري و محسن رفيق دوست پرداخته است، ضمن اعلام اين خبر افزود: قصد داشيم زندگي آقايان سرحدي زاده و احمد احمدي را به تصوير بکشيم، اما به خاطر مشکلات جسمي اين افراد از ساخت اين برنامه‌ها منصرف شديم.

وي افزود: هم اکنون مراحل پيش توليد مستند زندگي سردار عزيز جعفري را سپري مي‌کنيم که همانند مستند زندگي محسن رفيق دوست در کنار روايت سردار جعفري از خاطراتشان، بخش‌هاي نمايشي که صحنه‌هايي از اين خاطرات را در بر دارد نيز بازسازي مي‌شود.

محمدي اضافه کرد: همچنين قرار است در قالب «ما نيز روزگاري» به زندگي جواد منصوري رييس حزب ملل اسلامي نيز بپردازيم و البته با مهدي غيوران و همسر او هم مذاکراتي شده که در صورت موافقت آنها ممکن است به طور همزمان ساخت اين سه مجموعه را پيش ببريم.

«ما نيز روزگاري» با هدف ثبت خاطرات شفاهي شخصيت‌هاي برجسته انقلاب در شبکه مستند سيما توليد مي‌شود.

در سري قبلي اين مجموعه در 30 قسمت 30 دقيقه‌اي روايتي متفاوت از زندگي عزت الله مطهري به تصوير کشيده شد. همچنين در 41 قسمت خاطرات کودکي تا نوجواني، فعاليت‌هاي سياسي، مبارزه‌هاي انقلابي و فعاليت‌هاي محسن رفيق دوست چهره شناخته شده سياسي کشور در سال‌هاي انقلاب، از زبان خودش روايت شد.
منبع: مهر