۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۴

آغاز بكار پليس موتورسوار

فرمانده انتظامي استان تهران و البرز در مراسم آغاز بكار «گشت ويژه‌ پليسان موتور سوار»، گفت: پليس موتور سوار امنيت ايام نوروز را تامين مي‌كنند.
کد خبر : ۱۷۳۹۰
به گزارش صراط نیوز به نقل از ايسنا، سردار عليرضا اكبر شاهي صبح سه‌شنبه امروز و در حاشيه مراسم «آغاز بكار پليس موتور سوار ويژه‌ ايام نوروز»، گفت: از امروز 150 واحد موتوري در سطح استان تهران و البرز فعال خواهند شد و پوشش امنيتي مراكز تجاري و بازارها را بر عهده مي‌گيرند.

وي با بيان اينكه هدف از راه‌اندازي گشت ويژه‌ پليس موتورسوار، ارتقاي توان عملياتي و افزايش ناوگان گشت موتوري است، تاكيد كرد: موتورسيكلت قدرت تحرك و تعقيب مجرمان را داراست.

فرمانده انتظامي استان تهران و البرز يادآور شد: با توجه به اين كه در اسفند ماه ترافيك فوق‌العاده‌اي در محورها و خيابان‌ها حاكم است و از آنجا كه موتورسيكلت قدرت تحرك بسيار زيادي دارد، فرماندهي انتظامي استان تهران و البرز قصد دارد با نزديك شدن به سال نو و افزايش مبادلات پولي، افزايش سفرهاي شهري و تجمع مردم در مراكز تجاري، اين گشت را آغاز كند.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: پليس موتور سوار در مناطق جرم‌خيز به خصوص در اطراف بانك‌ها، طلافروشي‌ها، مراكز تجاري و مكان‌هاي شلوغ كه مردم براي تامين مايحتاج عيد مراجعه مي‌كنند، فعاليت‌ خواهند كرد.