۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

زمین‌گیر شدن تروریست‌ها در حلب

جدیدترین تحولات میدانی شهر حلب در شمال سوریه تاکید می‌کند که ارتش سوریه در حال به دست گرفتن ابتکار عمل در این شهر است و بسیاری از گروه‌های مسلح را در آن زمین‌گیر کرده است.
کد خبر : ۱۷۳۹۵۳
صراط: جدیدترین تحولات میدانی شهر «حلب» در شمال سوریه، تاکید می‌کند که ارتش و نیروهای مسلح این کشور در حال به دست گرفتن ابتکار عمل در جبهه‌های مختلف آن،‌ پس از یک هفته درگیری‌های شدید و سخت با گروه‌های مسلح تروریستی است.

جدیدترین گزارش‌های میدانی رسیده تاکید می‌کند که نیروهای ارتش سوریه در عملیات‌های خود در شهر حلب به سمت میدان «الملح» در جنوب کوی «القلعه» در بخش قدیمی شهر حلب درحال پیشروی است، در حالی‌که این نیروها موفق شدند، روز گذشته منطقه «الراموسه» در منطقه صنعتی واقع در جنوب حلب را از تروریست‌های «جبهه اسلامی» و «جبهه النصره» پاکسازی کنند، در حالی‌که این تروریست‌های تلاش داشتند، بزرگراه حلب ــ خناصر ــ حماه که تنها راه ارتباطی مناطق تحت کنترل ارتش سوریه در شهر حلب با دمشق و دیگر مناطق کشور به شمار می‌آید، را قطع کنند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین موفق شدند، تلاش‌ گروه‌های گروه‌های مسلح برای نفوذ به «دایره اطلاعات هوایی» ارتش سوریه و «مسجد الرسول الأعظم» ناکام و با گلوله باران و موشک باران مواضع گروه‌های تروریستی در کوی «الزهراء» آنها را منهدم کنند. درحالی‌ که نیروی هوایی و یگان‌ توپخانه ارتش نیز مواضع گروه‌های مسلح و انبارهای تجهیزات و ذخایر تسلیحاتی آنها در جنوب حلب و به طور مشخص در بنی زید و اطراف زندان مرکزی و شهر صنعتی وتل رفعت را هدف گرفته و منهدم کردند تا به این ترتیب بخش اعظم گروه‌های مسلح را در این شهر زمین‌گیر کنند.
منبع: فارس