۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

رونالدو:قهرمانی در جام‌حذفی حق رئال بود

ستاره پرتغالی رئال مادرید گفت: رئال مادرید سزاوار کسب عنوان قهرمانی جام حذفی اسپانیا بود اما هنوز ۲ جام دیگر هم مانده که باید آنها را کسب کند.
کد خبر : ۱۷۳۹۹۸
صراط: کریستیانو رونالدو که به دلیل مصدومیت جایی در نبرد بامداد امروز (پنج‌شنبه) تیمش و بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا نداشت، پیروزی کهکشانی‌ها در این دیدار را حق تیمش دانست و گفت: قهرمانی در این رقابت‌ها حق ما بود چون بهتر از بارسلونا بازی کردیم و موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم اما هنوز 2 جام دیگر مانده است که باید آنها را هم کسب کنیم.

رونالدو افزود: برای رسیدن به فینال جام حذفی زحمات زیادی کشیده بودیم و خوشحالیم که نتیجه داد. خوشحالیم و باید برای این موفقیت جشن بگیریم و به لیگ فکر کنیم.

ستاره پرتغالی 29 ساله کهکشانی‌ها درباره وضعیت خود و اینکه چه مدت تا پایان دوره ریکاوری‌اش باقی مانده است عنوان کرد: الان به مراتب بهترم و دیگری دردی را در پایم حس نمی‌کنم.

پیروزی که رئال مادرید بدون حضور رونالدو در آخرین ال‌کلاسیکوی این فصل کسب کرد، در حالی نوزدهمین قهرمانی‌ این تیم را در جام حذفی اسپانیا به ثبت رساند که کهکشانی‌ها با 3 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکومادرید، صدرنشین جدول رده‌بندی لالیگا همچنان به قهرمانی در لیگ امیدوارند و در لیگ قهرمانان اروپا هم به مرحله نیمه‌نهایی راه‌ پیدا کرده‌اند و در آنجا باید با بایرن مونیخ پیکار کنند.


منبع: تسنیم