۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸

مهاجم لیگ برتر انگلیس درگذشت+عکس

"دیلن تامبایدس"، مهاجم 20 ساله تیم فوتبال وستهام، در سن 20 سالگی بر اثر سرطان درگذشت.
کد خبر : ۱۷۴۱۴۲
صراط:  این بازیکن استرالیایی در سال 2011 و زمانی که با تیم ملی زیر 17 سال کشورش در جام جهانی مکزیک شرکت داشت، مبتلا به سرطان تشخیص داده شد و صبح روز جمعه دار فانی را وداع گفت.


مبارزه این بازیکن با سرطان در سه سال گذشته فوق العاده و الهام بخش بسیاری از هم‌تیمی‌هایش بوده است.  باشگاه وستهام در بیانیه ای اعلام کرد که "دیلن تامبایدس" پسری دوست‌داشتنی بوده که احترام همه اعضای باشگاه را برمی انگیخت.

دیلن تامبایدس در رقابتهای قهرمانی زیر 22 سال آسیا که در ماه ژانویه در مسقط برگزار شد شرکت داشت و حتی مقابل ایران هم به میدان رفت.



تامبایدس در سه سالی که با سرطان درگیر بود و شیمی درمانی می‌کرد، با روحیه‌ای مثال‌زدنی در تمرینات حاضر می‌شد. این بازیکن استرالیایی برای نخستین بار در سپتامبر 2012 با پیراهن وستهام مقابل ویگان اتلتیک به میدان رفت. در آن بازی وستهام با نتیجه 4 بر یک متحمل شکستی خانگی شد.

"تیم کیهیل"، هموطن وی که سابقه بازی در لیگ برتر انگلستان را دارد پیغامی را بر روی توییتر خود منتشر کرد و برای این بازیکن طلب آمرزش کرد.

فدراسیون فوتبال استرالیا هم پس از درگذشت "دیلن تامبایدس"  با انتشار پیغامی، مراتب تاسف خود را اعلام کرد و اینکه استرالیا یکی از جوانان خوب خود را از دست داده است.

"سام آلاردایس"، مربی وستهام نیز از این بازیکن به عنوان یکی از شجاع ترین بازیکنانی نام برده که در طول دوران مربیگری خود دیده است.

منبع: مهر