۰۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۱

اتحاد براي سوزاندن چند سطل زباله

کد خبر : ۱۷۴۳۸
به گزارش صراط نيوز به نقل از كيهان: همه گروه هاي اپوزيسيون در برپايي نمايش 25 بهمن متفقاً به ايفاي نقش و تبليغات پرداخته بودند.
يكي از پايگاههاي اينترنتي وابسته به شماري از روزنامه نگاران زنجيره اي مقيم آمريكا و كانادا در اين زمينه نوشت: چندي پيش «لونا شاد» از شركت در يك مهماني عروسي [در آمريكا] خبر داده بود كه در آن، از اصلاح طلب تا چپ و جمهوري خواه و مشروطه خواه در كنار هم به رقص و پايكوبي پرداخته بودند. اپوزيسيون در ماجراي 25 بهمن نيز همين گونه بود. همه از چريك و چپ تا مجاهدين [تروريست هاي منافق] و طرفدار مبارزه مسلحانه و از طرف ديگر جمهوري خواهان سكولار و سلطنت طلب در يك صف، پيام هايي براي 25 بهمن صادر كردند.
«خودنويس» همچنين نوشت: مسعود رجوي رأساً پيامي در حمايت از تجمع 25 بهمن صادر كرد تا مجاهدين بعد از سالها ايزوله كردن خود و تافته جدا بافته بودن نشان دهند با بقيه گروهها متحد شده اند. همچنين است چپ ها و سوسياليست ها و طرفداران پادشاهي كه به واسطه رضا پهلوي براي تجمع بيانيه دادند.
اين سايت البته فراموش كرده نام گروهك هاي تروريستي كومله و دموكرات و ريگي و همچنين گروهك هاي نهضت آزادي و ملي-مذهبي را به فهرست طولاني گروهك ها كه دسته جمعي موفق شدند روز 25 بهمن چند صد نفر را به خيابان بياورند و چند سطل زباله را آتش بزنند، اضافه كند.