۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶

نظر مربی تیم ملی درمورد آمادگی بازیکنان

مربی آنالیز عملکرد فیزیکی بازیکنان تیم ملی فوتبال با تاکید بر اینکه شور و اشتیاق زیادی را در ملی پوشان می بیند، گفت: با انجام تست ها و آنالیزهای مختلف مسیر تاثیرگذاری را انتخاب می کنیم تا تمامی بازیکنان بتوانند در بالاترین شرایط آمادگی پا به برزیل بگذارند.
کد خبر : ۱۷۴۶۸۶
صراط: رونو ماسیاتی، مربی آنالیز عملکرد فیزیکی بازیکنان تیم ملی، در خصوص وضعیت آمادگی ملی پوشان به سایت فدراسیون فوتبال گفت: من از 12 سال پیش کار با باشگاه فلامینگو برزیل را شروع کردم و پس از آن به باشگاه رئال مادرید رفتم و به مدت 3 سال در آنجا به عنوان فیزیوتراپ ورزشی و مربی آنالیز عملکرد فیزیکی (Performanc Coach) بازیکنان فعالیت داشتم.

وی ادامه داد: در ادامه با رونالدو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل و چند بازیکن دیگر کار کردم و به تیم آث میلان رفتم. در حال حاضر در باشگاه کوریتنانس برزیل و تیم ملی ایران به عنوان فیزیوتراپ ورزشی و مربی آنالیز عملکرد فیزیکی فعالیت دارم.

ماسیاتی در خصوص اینکه چه کارهایی قرار است در تیم ملی ایران انجام دهد، اظهار داشت: نظر کی روش این بوده که با تخصصی که من در این زمینه دارم در قسمت ریکاوری و همین طور آنالیز عملکرد بازیکنان در حین تمرین به تیم ملی اضافه شوم و به دلیل اینکه تعداد روزهای اردوی ما در افریقای جنوبی و بعد از آن اتریش و برزیل زیاد است در دو محور، ارزیابی عملکرد بازیکنان در طی تمرین و همین طور بحث ریکاوری با دقت تمامی بازیکنان را زیر نظر بگیرم تا تیم به آمادگی کامل برسد.
 
وی درباره شرایط کنونی تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی خاطر نشان کرد: همه بازیکنان و کادر فنی تیم در این مدت شرایط خوبی داشتند. بویژه بازیکنان که با انگیزه بالا در حال آماده سازی برای بازیهای جام جهانی هستند و شور و اشتیاق زیادی در بازیکنان می بینم.
 
مربی تیم ملی فوتبال در پایان گفت: اردوی افریقای جنوبی ابتدای این مسیر است، ما بعد از اینجا اردوهای دیگری نیز پیش رو داریم. مطمئنا با انجام تست ها و آنالیزهای مختلف مسیر روبه جلو و تاثیرگذاری را انتخاب خواهیم کرد تا تمامی بازیکنان بتوانند در بالاترین شرایط آمادگی پا به برزیل بگذارند.
منبع: مهر