۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۳
پروژه جدید فتنه گران درباره ماجرای بند 350

کشته‌سازی در اوین به نیمه راه رسید!

حامیان فتنه بعد از دروغ پردازی درباره ماججرای بازرسی از بند 350 اوین، پروژه کشته‌سازی در این زندان را کلید زده‌ و تا نیمه راه پیش برده‌اند!
کد خبر : ۱۷۵۲۹۶
گروه سیاسی صراط - یک سایت وابسته به نزدیکان میرحسین موسوی فاز جدید شایعه سازی در خصوص ماجرای بند 350 زندان اوین را کلید زد.

به گزارش گروه سیاسی صراط، سایت کلمه در جدیدترین شایعه پراکنی خود، ابتدا مدعی شد یکی ازسربازان وظیفه زندان اوین خودکشی کرده و سپس تلاش کرد تا این ادعا را به ماجرای بازرسی از بند 350 ربط دهد.

این سایت پروژه کشته سازی در اوین را کلید زده اما ترجیح داده تا اعلام کند سرباز مذکور از این ماجرا جان سالم به در برده است!

بر اساس پروژه جدید سایت حامی فتنه، یک سرباز وظیفه، بعدازظهر پنجشنبه در بالای یکی از برجک های مراقبت پیرامون زندان اقدام به خودکشی کرده و در دقایق اولیه پس از خودکشی نجات یافته است!

این سایت برای تکمیل ادعای کذب خود حدس زده است(!) که سرباز مذکور در بند 350 حاضر بوده و از دستور فرماندهان یگان حفاظت زندان تمرد کرده است!

گفتنی است ماجرای بازرسی از بند 350 زندان اوین در روزهای اخیر با دروغ پردازی رسانه های خارج نشین و همراهی تعدادی از داخلی ها همراه شده است.

رییس قوه قضاییه درباره این دروغ پردازی ها، از آن به عنوان پروژه "احیای فتنه" نام برده و گفته بود که "رسانه های بیگانه همواره به دنبال این هستند که زهر خود را به نظام و ملت ایران بریزند اگرچه در جریان فتنه سیلی محکمی از ملت خوردند اما هنوز هم دروغ‌های خود را دنبال می کنند و در هماهنگی با برخی رسانه‌های داخلی گویا دوباره به دنبال احیای جریان فتنه هستند."

نظرات بینندگان
خود من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۶
۲۰
بگيد هتل 350 اوين! واللللا..
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۴
۳۱
کلا موج سبزیها! و کسانی دنبال فتنه هستند تو خیال و آرزو سیر میکنن!

از خداشونه از حامیانشون بمیره! آدم زنده رو جای مرده قالب میکنن!

میر حسین و کروبی تو ختم آدم زنده شرکت میکنند!

ندا آقا سلطان رو خودشون بوسیله آقای حجازی میکشن!

خلاصه از طرفدارای موج سبز هر کی دوست داره بمیره آدرس میدم بیاد با چوب بزنم به کلش بمیره و تعداد شهدای! موج سبز رو افزایش بده و اگه هم نمیره حداقل اینکه عقلش با اون ضربه میاد سر جاش و از توهم میاد بیرون!
کمیل آنتی صهیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۵
۳۲
یه سوال...

چرا فتنه گرا دوست دارن بگن که یا کشتنشون و یا بهشون تجاوز کردن؟!