۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱

تشریح آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی

معاون اول قوه قضاییه گفت: پرونده بابک زنجانی درمورد بررسی قرار گرفته اما از آنجایی که اختلاف کم نبوده باید به طور جدی‌تری رسیدگی شود.
کد خبر : ۱۷۵۳۴۶
 صراط: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضاییه ،در مراسم تودیع معارفه رئیس کل دادگستری استان تهران که صبح امروز هفتم اردیبهشت ماه در مجتمع قضایی امام خمینی(ره) برگزار شد درباره پرونده "بابک زنجانی" در جمع خبرنگاران، گفت: این پرونده را مورد رسیدگی قرار دادیم و از آنجایی که اختلاف کم نبوده باید به طور جدی‌تر رسیدگی شود و آنچه برای ما مهم است توقیف اموال است.

وی افزود: از مسئولین نظام بانکی خواستاریم وظیفه خود را به درستی انجام داده و ذخایر مهم کشور، مال و پول کشور را در اختیار افراد غاصب قرار ندهند.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: همانطور که دادستان کل کشور نیز گفت بخش مالی قضیه توقیف اموال است و ما این موضوع را در دستگاه قضایی دنبال می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی درباره پرونده "رضا ضراب" اظهار بی‌اطلاعی کرد.

معاون اول قوه قضاییه در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پرونده‌های کشور و مقامات در دادگستری رسیدگی می‌شود و اسماعیلی در جایگاهی که بالاترین مقام است حضور دارد و بیشترین نیروهای ما در دادگستری فعالیت می‌کنند.