۰۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۱

مشاور رسانه ای یک فرماندار منصوب شد

کد خبر : ۱۷۵۵۲
مهندس شمس الدین نیک منش فرماندار زرندیه طی حکمی محمد حسین آزادبخت را به سمت مشاور خود در امور رسانه منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان زرندیه (استان مرکزی) متن حکم بدین شرح است :
 
جناب آقای محمد حسین آزادبخت
 
نظر به مراتب تدین، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی شما را به موجب این حکم به سمت مشاور فرماندار در امور رسانه منصوب می نمایم .
امیدوارم با نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و تاسی از برنامه های دولت عدالت محور و مهرگستر دهم و با بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود با توکل بر خدا و در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) در راه تحقق اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم عزیز ایران موفق و موید باشید و در دوران جدید که دوره حیات بالنده و پیروزی های بزرگ ملت ایران در عرصه های گوناگون است نقشی موثر و ممتاز ایفا نمایید.
 
گفتنی است آزادبخت پیش از این سوابقی همچون نماینده دانش آموزان تهران در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ،مشاور جوان نماینده ولی فقیه در این اتحادیه، خبرنگار روزنامه های همشهری ، خبرگزاری موج، خبرگزاری ایکنا و رسانه های گوناگون ، مسئولیت باشگاه خبرنگاران بسیج شرق تهران و . . . را در کارنامه کاری خود دارد.
برچسب ها: فرماندار مشاور