۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۶
انتقاد آیت‌الله مجتهد‌شبستری نسبت به وضعیت حجاب‌

چرانیروی‌انتظامی گشت‌ارشاد راتعطیل‌کرد؟

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی از وضعیت بدحجابی در ادارات انتقاد کرد و گفت: اگر نتوانستیم خیابان‌ها را کنترل کنیم حداقل بر ادارات و نحوه پوشش بانوان در ادارات تمرکز کنیم.
کد خبر : ۱۷۵۵۳۶
صراط: آیت‌الله محسن مجتهد شبستری بعد از ظهر امروز در جمع مردم تبریز اظهار کرد: چرا نیروی انتظامی از بسیج برای اجرای قانون در کشور و به خصوص در امور ارشادی استفاده نمی‌کند.
 
امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه چند بار در این مورد تذکر داده است، افزود: نیروی انتظامی می‌تواند از خواهران بسیجی برای ارشاد به خصوص در تذکر به بانوان بی‌حجاب استفاده کند.
 
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: این ارشادها اگر توسط یک همجنس باشد تاثیر بیشتری خواهد داشت.
 
آیتالله مجتهدشبستری، گریزی هم به وضع ادارات و خیابان‌ها در موضوع حجاب و عفاف زد و اظهار کرد: اگر نتوانستیم خیابان‌ها را کنترل کنیم حداقل بر ادارات و نحوه پوشش بانوان در ادارات تمرکز کنیم.
 
امام جمعه تبریز، از مدیران ادارات و نهادها خواست تا در این مورد اهتمام بیشتری به خرج دهند و به کارکنان خانم خود در زمینه حفظ شئونات اسلامی و عدم استفاده از آرایش تذکر دهند.
 
وی، انفصال از خدمت، کاهش حقوق و یا قطع حقوق را ابزاری برای کنترل این موضوع نام برد و گفت: مدیران باید دقت و اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشند.
 
آیت‌الله مجتهد شبستری، وضع دانشگاه‌ها را نیز درباره رعایت شئونات اسلامی نامناسب اعلام کرد و  افزود: وضع دانشگاه‌های ما اسفناک است.
منبع: فارس
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم