۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

واکنش منتقمی به خبر بازداشت رویانیان

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: فردا باید طلب وینگادا و دستیارش را به حساب فیفا واریز کنیم تا خطر کسر امتیاز رفع شود.
کد خبر : ۱۷۵۵۴۸

صراط: بهروز منتقمی در جمع خبرنگاران در مورد ادامه همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: من قائم مقام باشگاه بودم و اکنون هم وظایفم را انجام می‌دهم. امروز علیرضا رحیمی تشریف آورد. من دوستی دیرینه‌ای با او دارم و با هم نشست خواهیم گذاشت و در مورد آینده تصمیم گیری می‌کنیم. در حال حاضر من ماموریتم را انجام می‌دهم. امروز با خواجه‌وند جلسه‌ای داشتیم و قرار شد طلب وینگادا و دستیارش را تا فردا به حساب فیفا واریز کنیم تا خطر کسر امتیاز رفع شود. خواجه‌وند گفت که این موضوع حتما فردا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: من وظایفی را بر عهده دارم که آنها را انجام می‌دهم. چه مسئولیت داشته باشم و چه نداشته باشم باید کمک کنم.

منتقمی در مورد اینکه وضعیت بدهی‌های باشگاه و مخصوصا بدهی خلعتبری چه می‌شود و وضعیت باشگاه هنوز مشخص نیست، گفت: وضعیت باشگاه مشخص است. هیأت مدیره و مدیرعامل تعیین شده‌اند و پرسنل هم همگی سر کارشان حضور دارند. ادامه فعالیت یا عدم فعالیت من هم به تصمیم مدیرعامل بستگی دارد. اینکه چه وظیفه‌ای داشته باشند البته از نظر معرفتی و همچنین چارت سازمانی و ساختاری باید تا زمانی که هستم وظایفم را انجام دهم. در مورد بدهی‌های باشگاه هم هیأت مدیره و مدیرعامل تصمیم‌گیری می‌کند و سپس این مسئله وارد حوزه اجرایی می‌شود.

وی در مورد اینکه وضعیت محمد رویانیان چگونه است و آیا از او خبر دارید یا نه، گفت:‌ما با هم در ارتباطیم. وی هفته گذشته دو بار به باشگاه آمد. دو روز پیش با پروین نشستی داشتیم. ارتباط رویانیان با باشگاه قطع نشده و هر گاه ابهامی وجود داشته باشد، پاسخگو هستند.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد شایعه بازداشت محمد رویانیان گفت: این شایعه‌ها تخریبی است. من می‌توانم هم اکنون مقابل شما به او زنگ بزنم و با او صحبت کنم. خانه و محل کارش هم هست. نباید کتمان کرد رویانیان آنچه در توان داشت برای باشگاه گذاشت و زحمت کشید. پروین هم از نظر مرامی و معرفتی در کنارش بود. باید از قبلی‌ها تشکر کنیم همانطور که برای جدیدی‌ها هم در آینده این اتفاق خواهد افتاد. پرسپولیس سهمیه آسیایی کسب کرد و انشاءالله روزهای خوبی هم خواهد داشت و می‌تواند در تیم ملی و حتی لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار باشد.

منتقمی در مورد کادر فنی پرسپولیس و قرارداد سه‌ ساله‌ای که باعلی دایی بسته شده است، گفت:‌در این موارد نیاز به جلسه و نشست هیأت مدیره است و هیأت مدیره و شخص مدیرعامل تعیین می‌کند کادر فنی به کارش ادامه بدهد یا تفاهم دیگری صورت گیرد. قراردادها در سازمان لیگ هم ثبت شده است و باید بر اساس قوانین سازمان لیگ و فدراسیون اجرایی شود. نمی‌شود خارج از قوانین کاری کرد و باید بر طبق چارچوب و قوانین حرف زد و عمل کرد.

وی در مورد اینکه در صورت فسخ قرارداد باید به علی دایی غرامت پرداخت شود، گفت: اگر قرارداد فسخ شود نهایت قانون سازمان لیگ باید در مورد آن اجرا شود و اگر هم فسخ نشود و تفاهم جدیدی مبتنی بر قرارداد اجرایی شود که دیگر تعهدات الزام‌آور است مگر آنکه توافق شود. مثل کارگر و کارفرما که وزارت کار بر روی قوانین آن نظارت دارد.

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه رحیمی به دنبال پایین آوردن مبالغ باشگاه است، گفت: همه چیز باید با آرامش انجام شود و همه چیز باید به گونه‌ای باشد که پرسپولیس بتواند حضور قدرتمندی در آسیا داشته باشد. علی دایی جایگاهی ویژه‌ای دارد. همانطور که پروین شناسنامه و هویت پرسپولیس است علی دایی هم افتخار فوتبال است. این مسائل باید با تدبیر و مدیریت حل و فصل شود. زمانی من می‌خواهم نظر شخصی‌ام را بگویم بحث آن فرق می‌کند اما در این ارتباط نظر هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه مهم است و مصوبات هیأت مدیره باید مو به مو اجرا شود.

وی در مورد اینکه در جلسه امروز حضور نداشت، گفت از من خواسته نشد که در این جلسه حاضر شوم. در نهایت همه چیز برای بهتر شدن است و شما رسانه‌ها هم نقش پررنگی دارید.

وی در مورد اینکه از شیرینی خبر دارد یا نه، گفت: من از شیرینی خبر ندارم زیرا در ارتباط مستقیم با او نبودم.


منبع: فارس