۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
برخی اهداف محقق نشده بود!

علت لغو سفر روحانی به قم

سفر حسن روحانی به قم به علت عدم دستیابی به برخی اهداف اولیه از جمله هماهنگی با دفاتر مراجع تقلید به تعویق افتاده است.
کد خبر : ۱۷۵۶۰۸
صراط: سفر حسن روحانی به قم به علت عدم دستیابی به برخی اهداف اولیه از جمله هماهنگی با دفاتر مراجع تقلید به تعویق افتاده است.

به گزارش صراط، ظاهراً دولت در پی آن بوده ‌است که خبر ملاقات رئیس‌جمهور با مراجع تنها از کانال تیم رسانه‌ای دولت منتشر شود و احتمالاً انتقادات مراجع و علما منعکس نشود که دفاتر بعضی از مراجع از جمله ‌آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی زیر بار نرفته‌اند و اظهار داشته‌اند که آقایان در حوزه فرهنگی و هسته‌ای حرف‌هایی دارند و هم حمایت‌ها و هم نقد‌ها باید منتشر شود.

بر اساس گزارش سایت جهان، اطرافیان دولت به خاطر اینکه این اولین سفر رسمی رئیس‌جمهور به قم است، تلاش دارند تا حد ممکن این سفر یک سفر مثبت باشد.
نظرات بینندگان
کلید مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۱
مگه ایشون قرار نبود چیزی پنهان نکنن ؟؟؟هر صد روز کار کرد دولت رو بدن؟؟؟خب اجاز بدن یک مرجع هم پیشش بشین ودرکنار ایشون کارکرد دولت رو اعلام کنه مگه نمی گید نو حکومت ما دینی هست خب بزارید مراجع دخالت کنن از چی می ترسید طلا اگه پاک باشه هیچ منتی به خاک نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۳
اقای وحید واقای صافی مواضع همانند دولت اعتدال دارند و این به تنهایی برای حسن روحانی کافی است اقای مکارم وسبحانی هم موضع میانه