۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

هشدار رفسنجاني درباره بازگشت احمدی‌نژاد

هاشمي رفسنجانی در جمعي اظهاراتي داشته ‌است که اصلاح‌طلبان دارند از دولت سرخورده مي‌شوند. دولتي‌ها فکر مي‌کنند که وضع به همين منوال باقي خواهد ماند و فضاي مثبت نسبت به دولت ادامه خواهد يافت. درحالي که بايد خطر بازگشت احمدي‌نژاد را جدي بگيريم.
کد خبر : ۱۷۵۶۵۱
صراط: هاشمي رفسنجانی در جمعي اظهاراتي داشته ‌است که اصلاح‌طلبان دارند از دولت سرخورده مي‌شوند. دولتي‌ها فکر مي‌کنند که وضع به همين منوال باقي خواهد ماند و فضاي مثبت نسبت به دولت ادامه خواهد يافت. درحالي که بايد خطر بازگشت احمدي‌نژاد را جدي بگيريم.

وي افزوده ‌است: من هشدار مي‌دهم و بايد اين‌ها را رصد کنيم و نگذاريم که فرصت بلند شدن از زمين پيدا کنند. در جاهايي براي اين‌ها زمينه بازگشت وجود دارد و ممکن است سوار موج شوند و بازگردند.

هاشمي در اين جمع با انتقاد از کم‌تحرکي دولت، گفت: در حالي‌که بايد هر روز شاهد حرکت جديدي از طرف دولت باشيم، اين‌ها بيشتر خواب و تنبل هستند. احمدي‌نژاد هر روز يک کار جديد داشت ولو کاري هم نبود و لمپن بازي بود، اما تحرک دولت در افکار عمومي تأثيرگذار است.

از سوی دیگر شواهد حاکی از آن است که محمود احمدی نژاد فعالیتهای خود را افزایش داده است و پیغامهایی را برای اصولگرایان فرستاده که از آن برداشت شده که وی علاقه مند است در دور آینده ریاست جمهوری مجددا ورود پیدا کند.

وی در جلساتی که با برخی اصولگرایان داشته و گفته است که فضای فعلی دولت را هاشمی رفسنجانی اداره می کند و اصولگراها باید حول من متحد شوند تا بتوانند در انتخابات پیروز شوند.

گفتنی است فضای دو قطبی سازی هاشمی ـ احمدی نژاد از سال ۸۴ تا کنون تبدیل به استراتژی تبلیغی آقایان هاشمی و احمدی نژاد شده است و هر کدام سعی دارند برای حفظ یا رسیدن به قدرت، طرف مقابل را به عنوان خطر جدی معرفی نمایند تا از این طریق سبد رای خود را افزایش دهند. سیاستی که متاسفانه به دلیل تنش آفرینی طرفین، کشور را با خسارت های زیادی همراه کرده است.
نظرات بینندگان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۹
۵
احمدی نژاد کاری با این خانواده کرد که این پیرمرد 80 ساله اینچنین برافروخته شده بعد از 8 ماه .
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
ازچیزشون می ترسند برگردد بچه هاش باید دوباره فرار کنند بروند سوراخ موش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۱
اميدوارم سري جديد افشاگري احمدي نژاد با امدن ايشان كليد بخورد .ولايه هاي پنهان مافياي قدرت وثروت برملا شود .انشاالله /
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۵ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۳
با سلام .درود بر شرف ومیهن پرستی دکتر احمدی نژاد که عزت و سر بلندی رو در طول ریاست جمهوریش برای ملت ومسلمانان به ارمغان آورد...تنها اشتباه ایشان حمایت از مشایی بود.اگر این سرباز فدایی ولایت کاندید شو د حتما با آرای بیشتری به عرصه جهاد باز خواهد گشت اشالله.ملت دولتی که سر تعظیم در مقابل انگلیس و امریکا خم میکند وبه شیاطین قسم خورده مسلمین لبخند میزند را نمی خواهند.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۳ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۳
روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشویی غم های روزگاران

هاشمی چه بخواهد و چه نخواهد احمدی نژاد برخواهد گشت.
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
مابی صبرانه منتظر قدوم مبارکت هستیم دکترمحموداحمدی نزاد.بیا ومملکت رااز فتنه گران پس بگیر وکارو ابادانی رادوباره شروع کن