۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

بازدید نمایندگان AFC از ورزشگاه‌های مشهد

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از سفر نمایندگان AFC به مشهد به منظور ارزیابی امکانات این شهر برای میزبانی رقابت‌های جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ خبر داد.
کد خبر : ۱۷۵۸۰۸
صراط: به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، کوروش صبوریان اظهار کرد: این گروه شامل 4 نفر از اعضای AFC به همراه غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ به نمایندگی از فدراسیون فوتبال کشور روز گذشته وارد مشهد شدند.

وی افزود: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این سفر که به منظور ارزیابی امکانات شهر مشهد برای میزبانی رقابتهای جام ملت‌های آسیا در سال 2019 انجام می‌شود از فرودگاه، هتل‌ها، استادیوم‌ها و  زمین های تمرینی، راه های مواصلاتی و مترو مشهد دیدن کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: علاوه بر این بازدیدها، جلسه‌ای نیز با حضور  استاندار و نمایندگان AFC و فدراسیون فوتبال در این خصوص برگزار شد.

وی بیان کرد: در این جلسه استاندار خراسان رضوی با ابراز خرسندی و استقبال از برگزاری چنین رویداد مهم ورزشی در کشور، آمادگی استان برای انجام اقدامات لازم در جهت فراهم شدن شرایط مطلوب میزبانی در مشهد را اعلام کرد.

صبوریان بیان کرد: بدون شک برگزاری چنین رویداد ورزشی در ایران علاوه بر فراهم آوردن زمینه‌ها برای شناساندن توانمندی‌های کشور، سبب گسترش صنعت گردشگری ورزشی و توسعه بیشتر ورزش در جامعه خواهد شد.

وی اظهار کرد: کشورهای امارات و عربستان و تایلند نیز متقاضی میزبانی رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا در سال 2019 هستند که با توجه به علاقه فراوان مردم کشور به این ورزش و شرایط اقلیمی و جغرافیایی مطلوب ایران امیدواریم 5 سال آینده برگزاری این مسابقات را در کشورمان شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در سفر خود به ایران علاوه بر مشهد از امکانات استان‌های کرمان، شیراز، تبریز، اصفهان و تهران نیز بازدید می‌کنند.
منبع: تسنیم