۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸

پیام تشکر گروه مپنا از رهبر معظم انقلاب

کد خبر : ۱۷۶۲۱۲
صراط: گروه مپنا در پی حضور پربرکت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در جمع کارکنان این گروه در روز کارگر، پیام تشکری صادر و اعلام کرد واقعیت‌های شوق‌آفرین نشان می‌دهد شعار اساسی امام راحل یعنی «ما می‌توانیم»، شعاری لفظی نیست بلکه حقیقتاً قابل تحقق است.

در بخشی از این پیام تشکرآمده است؛ سپاسگزاریم و امتنان داریم که با حضور در کارخانجات گروه مپنا از نمایشگاه توانمندی‌های متخصصان، کارشناسان و کارگران این گروه در حوزه صنایع نیروگاهی، نفت و گاز و حمل و نقل ریلی بازدید نموده و افتخار بزرگ آغاز راه‌اندازی نیروگاه نجف اشرف که به دست متخصصان مپنا طراحی و ساخته شده، در حضور حضرتعالی نصیب همکاران این مجموعه شده است.

در ادامه این پیام تاکید شده است؛ مفتخریم تا در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی به عنوان اصل بنیادین در دستیابی به جایگاه حقیقی ایران اسلامی در معادلات جهانی، برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده و به اجرا گذاشته‌ایم.

به گزارش فارس، این گروه صنعتی در پیام خود آورده است که همان‌گونه که در خلال رهنمودهای داهیانه خود فرمودید: «این واقعیت‌های شوق آفرین نشان می‌دهد که شعار اساسی امام راحل یعنی «ما می‌توانیم»، شعاری لفظی نیست بلکه حقیقتاً قابل تحقق است.» مایه مباهات ما  است که توانسته‌ایم در تحقق عزت و عظمت ایران اسلامی نقش آفرین باشیم.