۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

جلسه لاریجانی با جامعه مدرسین انتخاباتی بود؟

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم جلسه جامعه متبوعش با حضور رئیس قوه‌مقننه را خوب ارزیابی کرد و در عین حال نسبت به جلسات انتخاباتی جامعتین واکنش نشان داد.
کد خبر : ۱۷۶۲۴۲
صراط: آیت‌الله سیدمحمد غروی عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ، درباره جلسات انتخاباتی برخی اعضای جامعتین(جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین) با محوریت آیت‌الله مهدوی‌کنی، گفت: از چنین جلساتی خبر ندارم و اگر این جلسات از سوی جامعتین و با محوریت حضرات آیات مهدوی‌کنی و محمد یزدی صورت می‌گرفت، مطلع می‌شدیم. از این رو خبر درست نیست.

وی با اشاره به حضور علی لاریجانی رئیس قوه‌ مقننه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: وی نماینده مردم قم است و جامعه مدرسین و مراجع او را تائید کرده‌اند، ضمن اینکه جایگاه ویژه‌ای در بین بزرگان کشور دارد و طبعا چند وقت یک بار به جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌آید و گزارشی از وضعیت قم و فعالیت‌هایی که در این استان انجام می‌دهد، ارائه می‌کند و از طرف دیگر تحلیلی از مسائل جاری، اقتصادی، سیاسی و بین‌المللی دارد. جلسه اخیر هم در همین راستا بود.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اظهار داشت: سوالاتی از وی مطرح شد و آقای لاریجانی به اندازه‌ای که فرصت داشت پاسخ داد. بنده تا آخر جلسه نبودم، اما تا وقتی که در جلسه حضور داشتم جلسه و سوالات خوب بود.

آیت‌الله غروی درباره اینکه آیا لاریجانی درباره مسائل بین‌المللی و وضعیت فرهنگی هم اعلام موضع کرد؟ خاطرنشان کرد: بخشی از صحبت‌های وی مربوط به مجلس بود و قسمتی هم مربوط به دولت‌مردان بود که در مورد بحث‌های مجلس آقای لاریجانی تا اندازه‌ای حرف و انتقاد داشت.
منبع: تسنیم