۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
پاسخ شریعتمداری به اظهارات علی یونسی در کنیسه یهودیان

مگر "من آخوند و آن خاخام" مانع زندگی آرام مردم است؟

منظور از «حکومت امروز بنی‌اسرائیل»، همان رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل است که جناب دستیار ارشد رئیس‌جمهور با گشاده‌دستی موجودیت آن را به رسمیت شمرده‌اند!
کد خبر : ۱۷۶۵۴۴
صراط: حسین شریعتمداری در پاسخ به اظهارات علی یونسی در کنیسه یهودیان شیراز، در کیهان نوشت:
جمعه شب گذشته - 12 اردیبهشت ماه - آقای علی یونسی دستیار ارشد رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی که به شیراز سفر کرده بود، با حضور در کنیسه یهودیان این شهر، سخنانی ایراد کرد که نه فقط با آموزه‌های اسلامی، بلکه با بسیاری از آموزه‌های پذیرفته شده در میان سایر ادیان الهی نیز مغایرت داشت.

شخصی را حکایت کرده‌اند که همه جا از ارادت خود به شهیدان کربلا سخن می‌گفت و دست حسرت بر پیشانی می‌زد که کاش روز عاشورا در آوردگاه کربلا حضور داشتم و به یاری امام مظلوم حضرت سیدالشهداء(ع) می‌شتافتم. روزی اهل روستا را دعوت کرد و گفت؛ دیشب خواب عجیبی دیدم. خواب دیدم عصر عاشوراست و حضرت اباعبدالله علیه‌السلام برای نبرد آماده می‌شوند. از ایشان اجازه میدان خواستم و حضرت اجازه فرمودند و اسب و شمشیری هم در اختیارم گذاشتند، بر زین نشستم و به میدان تاختم اما، انبوه لشکر دشمنان را که دیدم، بر خود لرزیدم و راه کج کرده و از صحنه نبرد گریختم و...

کدخدای روستا که در جمع حاضران بود به وی گفت؛ اینکه از میدان جنگ گریخته‌ای به خودت مربوط است و باید به توبه «نصوح» از خدای خویش طلب آمرزش کنی، اما، اسب و شمشیری که از حضرت گرفته بودی، بیت‌المال مسلمین بوده است و باید آن را باز پس بدهی و یا بهای آن را محاسبه کرده و بپردازی!...

جمعه شب گذشته - 12 اردیبهشت ماه - آقای علی یونسی دستیار ارشد رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی که به شیراز سفر کرده بود، با حضور در کنیسه یهودیان این شهر، سخنانی ایراد کرد که نه فقط با آموزه‌های اسلامی، بلکه با بسیاری از آموزه‌های پذیرفته شده در میان سایر ادیان الهی نیز مغایرت داشت. 

اظهارات آقای یونسی تا آنجا که به شخص ایشان مربوط می‌شود، اهمیت چندانی ندارد ولی آقای یونسی با عنوان و تابلوی «دستیار ارشد رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی»  در این سوی و آن سوی کشور و از جمله در جلسه جمعه شب کنیسه یهودیان شیراز حضور یافته و به ایراد سخن می‌پردازند و اظهارات ایشان به حساب نظام و مواضع و نظرات جمهوری اسلامی ایران نوشته می‌شود. این «عنوان» و «تابلو» دقیقا همان امانتی است که متأسفانه در جایگاه مناسب خود قرار نگرفته و بازپس‌گیری آن ضروری به نظر می‌رسد.


باید به این نکته نیز اشاره کرد حضور ایشان در کنیسه یهودیان شیراز و گفت‌وگو با هموطنان یهودی کشورمان که مانند سایر اقلیت‌های دینی در سایه جمهوری اسلامی ایران از آزادی عمل مذهبی برخوردارند و در بسیاری از امور ملی حضور و مشارکت دارند، و حتی در جریان جنگ تحمیلی شهدایی تقدیم داشته‌اند، اقدام شایسته‌ای بوده است و ضرورت رسیدگی به مسائل مورد توجه آنان در چارچوب نظام اسلامی را نمی‌توان و نباید نادیده گرفت. ولی درباره اظهارات آقای یونسی در این نشست، صرفنظر از مخاطبان حاضر در جلسه یاد شده، گفتنی‌هایی هست که فقط به چند نمونه از آن اشاره می‌کنیم؛

1- آقای یونسی می‌گوید «فرهنگ ایران عرفان‌طلب است و بیشتر روح دین و مذهب را طلب می‌کند تا ظواهر مناسک را، اما می‌بینیم که گاه سینه‌زنی را تا پاسی از شب انجام می‌دهند ولی زمان اندکی برای نماز اختصاص می‌دهند.»! که باید از آقای یونسی پرسید؛

الف؛ این اظهارات چه  ارتباط و ضرورتی برای هموطنان یهودی دارد؟ مگر مسئله آنها، «سینه‌زنی» یا دغدغه برای نماز است؟! که دستیار ارشد(!) رئیس‌جمهور نگران است  مبادا سینه‌زنی آنها زیاد طول بکشد و خدای نخواسته نماز صبحشان قضا شود؟!

ب: اساسا چه نیازی بود که آقای یونسی  مسائل اختصاصی اسلام و تشیع را در جمع هموطنان یهودی مطرح کنند؟! اگر ایشان نسبت به مسائل یاد شده درباره سینه‌زنی و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام توصیه‌ای دارند، به حکم عقل و شرع باید در جمع عالمان دینی مطرح فرمایند تا در صورت لزوم پاسخ روشنی نیز دریافت کنند.

ج: دستیار ارشد می‌گوید «فرهنگ ایران، عرفان‌طلب است و بیشتر روح دین و مذهب را طلب می‌کند» و سپس به موضوع سینه‌زنی و نماز می‌پردازد و توضیح نمی‌دهد که کدام عرفان مورد نظر ایشان بوده است؟! عرفان تقلبی برخی از منحرفان - مشهور به درویش‌های هندی - که به بهانه «طریقت» یا به قول آقای یونسی «روح دین»، از انجام تکالیف دینی با عنوان «شریعت» طفره می‌رفتند. همان‌ها که وقتی گفته می‌شد چرا روزه نمی‌گیرید می‌گفتند؛ همه ما مسافر آن دنیا هستیم و روزه بر مسافر واجب نیست! و هنگامی که به آنان اعتراض می‌شد که چرا نماز نمی‌خوانید؟ به بخش اول آیه شریفه «لاتقربوا الصلوه  - به نماز نزدیک نشوید» استناد می‌کردند و بقیه آیه شریفه «و انتم سکاری» یعنی در حال مستی نماز نخوانید را نادیده می‌گرفتند؟!... و یا عارفان وارسته و به حق پیوسته‌ای نظیر حضرت امام(ره)، آیت‌الله میرزا حسینقلی همدانی، آیت‌الله قاضی تبریزی، آیت‌الله شاه‌آبادی، آیت‌الله میرزا جوادآقا ملکی تبریزی و صدها عارف وارسته دیگر که عارفان فقیه‌اند و بیرون از انجام تکالیف شرعی و پایبندی به آداب شریعت، به هیچ طریقتی قائل نبوده و نیستند و... به عنوان نمونه - و فقط نمونه- همه آن بزرگواران بر اقامه عزای سالار شهیدان(ع) و سینه‌زنی و سوگواری برای حضرت اباعبدالله(ع) و یاران شهید آن حضرت توصیه اکید دارند تا آنجا که حضرت امام راحل ما (ره) می‌فرمایند محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و آیت‌الله قاضی‌تبریزی تاکید می‌کنند «محال است انسان به جز از راه سیدالشهداء علیه‌السلام و اقامه عزا برای ایشان به مقام توحید برسد» و در همان حال تمامی این بزرگواران- از سابق و لاحق-  بر انجام تکالیف شرعی و آنچه در رساله‌های عملیه آمده و آورده‌اند اصرار اکید دارند. بنابراین باید از آقای یونسی پرسید که اولا؛ از کدام عرفان سخن می‌گوئید؟ و ثانیا؛ چرا اینگونه مسائل را که متأسفانه در آن ورود ندارید، مطرح می‌فرمائید و ثالثا؛ این موضوع با جمع هموطنان یهودی که مخاطب شما بوده‌اند چه نسبتی داشته و دارد؟!


2- دستیار ارشد رئیس‌جمهور فرموده‌اند «امروز حکومت بنی‌اسرائیل هم در نسل جدید به آنچه نسل جوان ایران درخصوص همزیستی و اصلاح‌طلبی می‌گوید نزدیک شده است»!

الف: باید از  ایشان پرسید که منظورشان از «حکومت امروز بنی‌اسرائیل» کدام حکومت است؟! آیا بنی‌اسرائیل در صحرای آریزونا! قطب‌شمال! جنگل‌های استرالیا! و یا نقطه دیگری از کره‌زمین حکومتی تشکیل داده‌اند که غیر از آقای یونسی هیچ دیارالبشر دیگری از آن خبر ندارد؟!
به یقین اینگونه نیست و منظور از «حکومت امروز بنی‌اسرائیل»، همان رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل است که جناب دستیار ارشد رئیس‌جمهور با گشاده‌دستی موجودیت آن را - احتمالا بی‌آن که بخواهند و قطعا بدون آن که بتوانند - به رسمیت شمرده‌اند!

ب: آقای یونسی در این بخش از اظهارات خود-شاید بدون آن که متوجه باشد- زلف رژیم صهیونیستی را با بخشی از اصلاح‌طلبان گره زده است! که اگر منظور ایشان از جوانان اصلاح‌طلب، کسانی است که دارای یک سلیقه سیاسی خاص در چارچوب نظام هستند، باید گفت؛ روح و روان آنها نیز مانند سایر مردم این مرز و بوم از صهیونیست‌های کودک‌کش و جنایتکار بیزار است و فلسطین را متعلق به مردم فلسطین می‌دانند و نه جرثومه‌های فسادی که این سرزمین مقدس را اشغال کرده‌اند و اما، چنانچه منظور ایشان، همان گروه اندک و کم‌شماری است که در جریان فتنه آمریکایی-اسرائیلی 88 و در پوشش ادعای اصلاح‌طلبی دست به وطن‌فروشی زدند، باید گفت؛ این بخش از اظهارات آقای یونسی- بی‌آن که متوجه باشند- قابل انکار نیست و نتانیاهو نیز از آنان با عنوان «بزرگترین سرمایه اسرائیل در داخل ایران»! یاد کرده بود.

3- آقای یونسی در بخش دیگری از سخنان خود می‌گوید: «اگر من آخوند و آن خاخام بگذاریم، همه مردم خوب با هم زندگی می‌کنند.»
این بخش از اظهارات ایشان نیز عجیب و تأسف‌آور است و باید پرسید؛

الف: کدام شخصیت روحانی در داخل کشور علیه هموطنان یهودی سخن گفته و یا در گذران زندگی و انجام تکالیف و آداب دینی آنان مشکلی ایجاد کرده است؟ همانگونه که خاخام‌های ایرانی هم علیه هموطنان مسلمان خود رویه‌ای مشابه داشته‌اند. بنابراین نگاه دستیار ارشد نباید به داخل کشور باشد و اگر باشد، خطای بزرگ دیگری در کنار سایر خطاهای خویش مرتکب شده‌اند.

ب: و اما، اگر منظور ایشان «از من آخوند» و «آن خاخام» مواضع و عملکرد شخصیت‌های روحانی ایران و خاخام‌های ساکن رژیم صهیونیستی است که باید پرسید، کدام شخصیت روحانی در ایران غیر از تاکید بر حق مردم مظلوم فلسطین و ضرورت پایان دادن به رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل سخنی بر زبان چرخانده و یا بر قلم رانده است؟! آیا جناب یونسی، جنایات رژیم صهیونیستی را انکار می‌کنند؟ و سرزمین فلسطین را متعلق به مردم مظلوم و آواره فلسطین نمی‌دانند؟ و اما، از سوی دیگر، کدام خاخام‌ مخالف رژیم جعلی اسرائیل  را می‌توان یافت که فرصت و اجازه حضور در فلسطین اشغالی داشته باشد؟ آیا جناب یونسی نمی‌دانند که خاخام‌های یهودی مخالف رژیم صهیونیستی حق حضور در فلسطین اشغالی را ندارند؟! بنابراین آیا از نظر دستیار ارشد، اعتراض شخصیت‌های متعهد و حق‌طلب روحانی و همچنین اعتراض مشابه برخی از خاخام‌های یهودی به اشغال فلسطین و جنایات بی‌شرمانه صهیونیست‌ها جرم بزرگی است که نباید مرتکب شوند! و به اعتقاد آقای یونسی، همین اعتراض‌های حق‌طلبانه از سوی به قول ایشان «من آخوند و آن خاخام» مانع زندگی آرام مردم است؟

4- آقای یونسی درباره کوروش، تاریخ باستان ایران و سرگذشت قوم یهود و... نیز اظهارات غیرواقعی دیگری داشته است که می‌گذاریم و می‌گذریم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷۲
۶۴
شریعتمداری این همه حرف می زنه کی فرصت فکر کردن داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کلید مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
شبها که اقایون شما مثل خود شما توخوابن اقای شریعتمداری مثل بعضی از بی سوادها مشغول تحقیق ومطالعه هستن
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب بود اول میگفتی چند کلاس سواد داری
چراغعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
بلاشک به روحانی رآی داده ای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کلید مقدش
منم اژ تحقیقاش خبر دارم ناش!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مدتی درکما بوده تازه سوژه پیداکرده اجازه بدین بنده خدا حرفی بزنه ، خوبست که ایشون رو هم مثل مرحوم کردان دکتر صداکنیم
کلید مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین ناشناس که اهل تحقیقی ؛جایز برات یه ابنبات انگلیسی بگیرم؟؟؟
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
ديونه كارش حرف زدنه نه فكر كردن
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخ شناس ترسو جواب دادن به .......... امثال یونسی و روحانی فکر کردن ندارد جواب ......... آنها عین مهره زن می ماند در سر زبان آدمهای عاقل حاضر یعنی عندالپرداختی این شماها تحصیل کرده ها و حقوقدانهای انگلسی هستید که باید برای جواب یک کلمه دوساعت مطالعه و فکر کنید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۵
۲۳
منظورتان از پاسخ چیست . مگر آقای یونسی به آقای شریعتمداری چیزی گفتند که ایشان پاسخ دهند . بهتر از از کلمه اعلام نظر به جای پاسخ استفاده کنید - ضمنا توجه بیش از حد به انسانهایی که نقشی در جامعه ندارند باعث می شود که ایشان دچار توهم شوند پس بیشتر دقت کنید .
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
مثلاٱ ایرانی ! یونسی با این اظهاراتش آبروی هر چه ایرانی و مسلمان و انسان های ازاده را برده است .
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
به قول دوستمون مثلا ایرانی : تو اصلا ایرانی نیستی که عین خیالت نیست . این حرفا جز اینکه بیخودی حاشیه برا کشور درست میکنه و وقت مردمو میگیره هیچی دیگه ازش در نمیاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تقصیر صراطه که نظرات یکی مثل مثلا ایرانی رو تایید می کنه که طرف دچار توهم میشه. صراط جان لطفا بیشتر دقت کتید.
انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۸
۳۰
آقای یونسی شنیدین که آب که سربالارفت کی ابوعطامیخونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی منفی دادم
قورباغه هفت تیر کش شده تو شهر شلوغ ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهي مثبت زدم
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۹
۲۵
از دولتی که زیبا کلام اتاق فکرش باشه بیشتر از این انتظار نمیره !حتماً قبل از سفر به شیراز و سخنرانی برای یهودیان با دکتر جون مشورت کرده که در مورد اسرائیل چه جوری بحرفم که نه سیخ بسوزه نه کباب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۶
۲۷
کاملا مبتنی بر استدلال بود
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباهی مثبت زدم در حقیقت حرفهای آقای شریعتمداری کاملا منطقی و قابل قبول است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خب مگه منظور این بند هخدا غیر این بوده پارسا
محمد مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۹
۲۷
خوب حرفایی زده...خوب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کدومشون؟ یونسی یا شریعتمداری؟ چرا مبهم می نویسی مرد؟
بوالفضول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۱۲
ما كاملا" با اين بخش از سخنان يونسي كه گفته است :
من آخوند و خاخامهاي اسرائيلي :
مانع زندگي آرام مردم جهان هستيم .
هستم
بنابر اين با ابراز مخالفت تا بركناري اين جناب ازين د...... و همچنين تا نابودي خاخامهاي اسرائيلي ازين جهان .
از پاي نمي نشينيم !!!

هههههههههههههههههههههههههههه
حق گو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۵
۱۶
با سخنان ايشان موافقيم
چون گفته است : من آخوند = يونسي : مانع زندگي آرام مردم ام !!!
لعنت بر شكاكش باد !!!

هرهرهرهرهرهرهرهرهر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من آخوند یعنی همه آخوندا
شیخنا حسن
|
-
|
۱۰:۴۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۴
۱۸
مرگ بر فتنه گر
مرگ بر مزدوران رژیم غاصب
مرگ بر اسرائیل
ناشناس
|
-
قافیه چو تنگ آید شاعر به جفنگ آید
یک مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۹
۱۴
با عرض سلام و ادب
من از آقای شریعتمداری خواهش می کنم یک مسئولی از اول انقلاب تا الان را نام ببرند که مورد تاییدشان باشد
ایشان در روزنامش از رئیس مجلس گرفته تا رئیس جمهور و وزیر و معاونان آنها ، چه کسانی که اوایل انقلاب در راس کار بودند و چه کسانی که الان در راس کار هستند را مورد انتقاد شدید قرار می دهد.
رئیس جمهور کسی است که با رای مردم انتخاب شده
رئیس مجلس هم با رای مردم انتخاب شده
وزیرها هم با رای نمایندگان انتخاب می شوند
آقای شریعتمداری به رای مردم احترام بگذارید.
وحدت جامعه را حفظ کنید
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای مسلمان چی شد که یهو شدی عابدو زاهدو مسلمانا
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
آیا منظور از احترام به رأی مردم (که البته منظورشون احتمالا نصف بعلاوه چند دهم درصد از مردم هست!) اینه که هر کسی منتسب به دولت بود هر کاری کرد و هرچی گفت کسی حرفی نزنه؟!!!
یعنی اعضای دولت همگی منزه از هرگونه خطا و اشتباه (معصوم) هستند؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ازآقاي توهمي بيشتر از اين انتظار نداشته باشيد ايشان با خودش هم مشكل دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
انتقاد منصفانه حق همه است.
اذر عسکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۲
۱۴
اقای یونسی در همه عملکردهایش و سخنانش دچار باد زدگی است.حالا هم که به کمپین عاشقان اسراییل پیوسته اند مبارکشون باشد
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۲
۱۷
بوی فتنه جدید داره میاد.
مواظب باشید که فتنه منافقین در راه است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
كاسب فتنه نانت توي روغن افتاد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۱
۱۹
این مهمه که شریعتمداری مثل ای آفای یونسی بدون فکر حرف نمیزنه.
ای کاش اطراف امام خامنه ای به اندازه انگشتان دو دست آدمهایی مثل حاج حسین شریعتمداری وجود داشت.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
................مگه فکر داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ايشان وفكر بايد مي گفتي توهم ومنفي باف وجاسوس ساز وتفرقه انداز
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۸
بعد ازاهتزاز پرچم وهابیون سوریه بر فراز مسجد الاقصی و حرفهای خالدمشعل وشعارهای لا ایران لاحزب الله و پیدا شدن لاشه متعفن اعضای حماس در جنگ با ارتش سوریه و حزب الله در شهر درعا هنوز دارین فلسطین فلسطین میکنین؟
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز ما به خاطر این داریم از اونا حمایت می کنیم چون یک دشمن مشترک داریم اونم اسرائیله حتی اگر یک موشکم حماس از طرف ایران به اسرائیل بزنه برای ما ارزش داره لطفا اینو بفهم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکار تاکی باید مردم مظلوم ایران تاوان یک مشت عرب وهابی رو پس بدن که دارن چوب اجداد بی غیرت وطماع خودشون رو میخورن؟؟؟
ناشناس عزیز لطفا" . از سلولهای خاکستری مغزت استفاده کن نه........رائفی پور و عباسی که میگن اگر حماس نباشد باید در اهواز بااسراییل جنگید مگه قبل از سال 2006 که حماس روی کار نبود داشتیم تو اهواز باهاشون میجنگیدیم؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سرررررررررربار ولايت واقعا" براي طرز تفكر طالبانيت متاسف هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ماخواستار نابودی اسراییلیم ولی هرحرکتی راهم که یک فلسطینی انجام دهد بی منطق پذیرانیستیم اسراییل دشمن تمام جهان است.
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق بن الیاس ! بری آسمان بری زیر زمین روزی 1000 رکعت نماز بی رکوع بخونی به روح ملعون شارون قسم رژیم حرام زاده کودک کش سگ وحشی نجس رفتنی است قرآن کریم حقیقت میگه و با کسی هم شوخی نداره .
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس 18:49 اگر از بین بردن اسرائیل طرز تفکر طالبانی باشه ما طالبانیم.
ولی قطعا خیلی بهتر از شما فتنه گر های اسرائیلی هستیم که همین الان به خاطر اینکه من ضد اسرائیل حرف زدم داری به من توهین میکنی.
مرگ بر فتنه گر اسرائیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۵
۱
امثال شریعت مداری تو این کشور کم هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آره درست میگی از بی ..... و ......گویی مثل این یارو کم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از تفرقه اندازي وتوهم آري
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۸
۱۵
بسیار پخته سخن گفته اند جناب شریعتمداری
حاج اکبر توحیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۱
۱۰
فارغ از لباسی که بر تن یونسی است و ....... ایشان مثلا میخواهد با ماله کشیدن روی سوابق انقلابی خود ژست اپوزیسیون بگیرد . ولی غافل از اینکه نه آن یهودی ونه این اهل سنت ایران و نه هیچ فرقه وطایفه دیگری برای ایشان تره هم خرد نمیکند
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۰
۱۳
از آقای روحانی تقا صا مندیم از کلید در اختیار استفاده کرده قلب قفل شده این یونیسی را مفتوح بفرمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کل اگر طبی بود سر خود دوا می نمود
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
این اقا کی گفته اخوند ...............................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۱۰
آقای شریعتمداری انتقادهای شما کاملا بیربط به موضوع است.اصولا گاهی سعی کن خودت ایده و حرفی مطرح کنی.کاره شما نقد دیگران است همین.صرفا بیدلیل و بدون منطق به هرکس مخالفتون باشه حمله میکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۵
اين شناسنامه ها رو كه توى انتخابات هم آورديد و ديديم كه فقط ده درصد راى داريد، لذا از قول همون ده درصد صحبت كنيد نه از جانب ملت ايران!!
سليمان استوار فديهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۸
در اين هشت سالي كه مملكت به ويرانه اي تبديل شد آقاي شزيعتمداري كجا تشريف داشتند.؟
شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۵
اقای یونسی در این دولت همه کاره است د..... کم تجربه اش را به سفارت ایران در ر.......ه منصوب کرد الان دارد ........ بین اقوام و مذاهب به بهانه مختلف و فقط برای رای جمع کردن میاندازد
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۷
راست میگوئید آقای سلیمان توهشت سال ویرانی زمان خاتمی همیشه آگاهانه با طاغوتیان میجنگید حال هم با طاغوت دولت روحانی میجنگدخداوند حفظش کند
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۲
خدایا صراط و شریعتمداری را به صراط مستقیم الهی هدایت بفرما.
مهندس
|
United States of America
|
۱۰:۵۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۲
۶
لطفا 4 ميليوني ها در مسايلي كه بهشون مربوط نيست دخالت نكنند.5% جمعيت هستيد ولي در 95% مسايل دخالت مي كنيد.يكم ساكت شيد نمي گن لاليد!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۸
در خانه اگر کس است یک حرف بس است شیمون پرز:اسهال طلبان سرمایه های اسراییل در ایران هستند.همین جمله از اربابتون واسه باطل بودن شما کافیه.حیف شهر ما که مجبوره امثال یونسی رو راه بده
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا برعکس اسراییل وعربستان بشدت محتاج یکی مانند احمدی نزاد میباشند .وچقدر به قطبیت بر ضد ایران در این مدت دامن زدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۳
مهم اینه که ایشون به نفع اسراییل عمل می کنند و به عمل کار برآید نه.........................
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۲
به خدا قسم اگر ماه را در دست چپ من و خورشید را در دست راستم قرار دهند از اصولم عقب نمینشینم(شعر ظریف بعد از توافق ژنو)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۲
من همیشه میام صراط تا اگه شریعتمداری چیزی نوشته باشه چندبار بخونمش و یه دل سیر بخندم خدا بهش عوض بده
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من همیشه میام صراط تا اگه شریعتمداری چیزی نوشته باشه چندبار بخونمش و حسابي بهره ببرم و یه دل سیر به مخالفان كم سواد و منافقش بخندم. خدا بهشون عوض بده!
صزاط مستقیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۳
دم شریعت گرم اینقدر یاوه گویی کنید تا با امسال جناب روحانی و موسوی خاتمی محشور بشید انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵
۱
اقای شریعتمداری علاقه دارد همه مسوولین مانند خودش فکر کنند وحرف بزنندوانهم حرفهای مشخص وتکراری وکانالیزه شده در غیر اینصورت با مقاله ای در کیهان با او برخورد میکند ولی دیگر حنای کیهان رنگی ندارد
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
زنده باد حاج حسين و كيهان و كيهانيان!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۶
رحمت به شیر پاکی که خوردی اقای شریعتمداری