۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱

وکیل تیموشنکو و جورج کلونی ازدواج می‌کنند؟

ظاهرا احتمال ازدواج «جورج کلونی» هنرپیشه‌ی مطرح هالیود با «امل علم‌الدین»، وکیل ۳۶ ساله بین‌المللی قوت گرفته است.
کد خبر : ۱۷۶۵۹۱
صراط:  امل که شهروند بریتا‌‏نیا‌‏ست وکیل و فعال حقوق بشر است. وی سابقه‌ی دفاع از «جولیان آسانژ» پایه‌گذار تارنمای «ویکی‌لیکس» و «یولیا تیموشنکو»، نخست‌وزیر پیشین اوکراین را در کارنامه‌ی خود دارد. او همچنین مشاور «کوفی عنان»، دبیر کل سابق سازمان ملل متحد در امور سوریه بوده است.

کلونی و امل علم‌الدین

«نینا بروس»، مادر جورج کلونی که سابقأ مدل و ملکه‌ زیبایی امریکا بوده و همچنین پدرش «نیک کلونی»، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیونی، ضمن ابراز خرسندی، خبر این پیوند را تأیید کرده‌اند.

ایرنیوز افزود: جورج کلونی ۵۶ سال دارد. او یک بار موفق به دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، برای فیلم "سیریانا” شده است.

جورج کلونی نیز از مدافعان حقوق بشر ‌‏است و سابقه‌ی آشنایی وی با نامزدش، در خلال فعالیت‌های بشردوستانه بوده است.

در حالیکه این روزها خبر ازدواج جورج کلونی و نامزدش به گوش می‌رسد مجله پیپل هم تصویری از حلقه گرانقیمتی که کلونی برای نامزدش خریده منتشر کرده است.

خبر نامزدی «جورج کلونی» در میان دوستانش نیز بازخوردهای متفاوتی داشت، آنچنان‌که «اسکات سیمون»، روزنامه‌نگار و مجری تلویزیونی در صفحه توئیتر خود نوشت: «اوه خدای من، جورج کلونی نامزد کرد پس اکنون برای من نیز شانس ازدواج هنوز باقی است.»

روزنامه گاردین هم خبر نامزدی «جورج کلونی» را با توجه به سابقه وی در تجرد طولانی و انتخابش به عنوان جذاب‌ترین مرد جهان بسیار مهم دانست و مقایسه‌های مزاح‌گونه‌ای را در این باره مطرح کرد.
منبع: ایسنا