۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲

واکنش شمس به رأی کمیته استیناف

مدیرتیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی گفت: رئیس کمیته فوتسال به جای اینکه در جابجایی تیم‌ها دست داشته باشد و برای این طرف و آن طرف کردن تیم‌ها تلاش کند، به کارهای خود برای برگزاری لیگ بپردازد.
کد خبر : ۱۷۶۷۷۹
صراط: حسین شمس در خصوص اعلام رأی کمیته استیناف و تایید رأی کمیته انضباطی در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس بهزیستی و ایران جهان مشهد عنوان کرد: خوشبختانه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تحت فشار سیاسیون قرار نگرفت و رأی کمیته انضباطی را تأیید کرد.

وی با اشاره به رأی صادره از سوی کمیته انضباطی، افزود: پیش از این کمیته انضباطی در خصوص دیدار پرسپولیس بهزیستی و ایران جهان مشهد رأی خود را صادر کرده بود که نتیجه این دیدار 3 بر صفر به سود تیم ما شد. در این مدت از سوی سیاسیون، رئیس کمیته فوتسال، تیم کشاورز قزوین و خیلی‌های دیگر به کمیته استیناف فشار آورده شد تا رأی کمیته انضباطی عودت داده شود اما این اتفاق رخ نداد.

مدیر تیم فوتسال پرسپولیس بهزیستی تأکید کرد: کمیته استیناف برابر تمام فشارها ایستاد و آقای افتخاری هم هرچقدر تلاش کرد تا تیم کشاورز را جایگزین پرسپولیس کند نتوانست این کار را انجام دهد. باید به بخش‌های قضایی و انضباطی فدراسیون تبریک بگویم که فشار سیاسیون و رئیس کمیته فوتسال را تحمل کردند و با رعایت عدالت رأی کمیته انضباطی را مورد تأیید قرار دادند.

شمس با انتقاد از اقدامات رضا افتخاری گفت: امیدوارم رئیس کمیته فوتسال به جای اینکه در جابجایی تیم‌ها دست داشته باشد و برای این طرف و آن طرف کردن تیم‌ها تلاش کند، به کارهای خود برای برگزاری لیگ بپردازد.

وی در پایان تصریح کرد: اینکه او بخواهد امتیاز تیم تأسیسات دریایی را برای تیم دانشگاه آزاد بخرد چندان خوب نیست و به نظرم رئیس کمیته فوتسال نباید تلاش کند تا تیم‌های مورد علاقه خودش را بالا ببرد.

منبع: تسنیم