۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸

یادداشت‌برداری وینگادا از روی سکوها

سرمربی تیم المپیک فوتبال کشورمان همچنان از روی سکوها نظاره‌گر تمرینات این تیم بود.
کد خبر : ۱۷۶۷۹۷
صراط: بازیکنان تیم فوتبال المپیک کشورمان از ساعت 17:30 بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی تمرینات خود را زیر نظر نلو وینگادا پیگیری کردند.

* از 28 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم المپیک به جز یک نفر همه بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند.

* نلو وینگادا، سرمربی تیم فوتبال المپیک کشورمان پس از صحبتی کوتاه با دستیارانش و تشریح برنامه‌های تمرین امروز همانند روزهای گذشته به روی سکوها رفت و تمرینات بازیکنان را زیر نظر گرفت و مشغول یادداشت برداری از مراحل آماده‌سازی امیدهای فوتبال ایران شد.

* با دستور کادر فنی تیم فوتبال المپیک، سه بازیکن این تیم به صورت اختصاصی و در گوشه‌ای از زمین کمپ تمرینات خود را انجام دادند.

* یکی از بازیکنان تیم فوتبال المپیک که عضو تیم سپیدرود رشت است، خود را به محل تمرین رسانده بود اما وینگادا به دلیل نداشتن برگه رضایت‌نامه باشگاه برای شرکت در تمرینات اجازه حضور در تمرین را به وی نداد.

* هادی آیت‌اللهی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال به همراه هومن افاضلی در اواسط تمرین در کمپ تیم‌های ملی حضور یافته و نظاره‌گر تمرین شدند.

* بازیکنان تیم المپیک زیر نظر مربیان تیم المپیک ابتدا خود را گرم کردند و بعد در دو گروه زرد و قرمز به فوتبال درون تیمی پرداختند.

* نکته‌ای که در تمرین امروز تیم المپیک وجود داشت تکل‌های متعدد و خشن بازیکنان بود که مربیان تیم به بازیکنان تذکر دادند که کمتر تکل بزنند.

* عوامل تیم فوتبال المپیک از کادر فنی تا تدارکات با لباس‌های قدیمی در تمرینات حاضر بودند و به این مسئله اشاره کردند که هنوز لباس‌های جدید را تحویل نگرفته‌اند.


منبع: تسنیم