۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
دادستان عمومی و انقلاب تهران:

حجم پرونده بابک زنجانی ۳ برابر مه‌آفرید است

دادستان عمومی و انقلاب تهران، پرونده تشکیل شده درباره بابک زنجانی را پرونده‌ای بزرگ در تاریخ قضایی ایران دانست و گفت: این پرونده ۳ برابر حجم پرونده مه‌آفرید امیرخسروی است.
کد خبر : ۱۷۶۸۵۷
صراط: عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان دادسراهای امور جنایی و ارشاد تهران با اشاره به پرونده بابک زنجانی گفت: پرونده قضایی تشکیل شده درباره تخلفات بابک زنجانی پرونده‌ای بزرگ در تاریخ قضایی ایران و به نوعی یک پرونده ملی است.

وی با بیان اینکه حجم پرونده بابک زنجانی 3 برابر پرونده مه‌آفرید امیرخسروی است، ادامه داد: عدم پاسخگویی هر فردی در این پرونده موجب می‌شود که تحت تعقیب قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: از سال 90 به بعد که از جریان فتنه 88 و پرونده‌های مربوط به آن دور شدیم، بیشترین درگیری ما در دادسرا مربوط به مباحث اقتصادی بوده است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۰
ایکاش این 2 نفر ریش و چفیه داشتن تا الان مثل دوستان شما آزاد میگشتن
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۰
یک مسئله ای که هست و باید به اون دقت کرد اینه که تمام مفسدین بزرگ اقتصادی نظیر همین آقای زنجانی و مه آفرید یا شهرام جزایری و غیره و ذلک همگی استارت کار خود را در زمان دولت سازندگی زدند و از برکت آن دولت به این مناقب رسیدند لطفا زندگینامه این بزرگواران را مطالعه نمایید تا به عمق فاجعه برسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۱
فرمان مهم و تاریخی هشت ماده‌اي درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی رهبر معظم انقلاب در زمان دولت خاتمی صادر گردید (10/2/1380) و همه میدانیم که قرار شد وزارت اطلاعات تحت فرمان علی یونسی این مهم را به سرانجام برساند ولی امروز شاهد هستیم که حجم پرونده بابک زنجانی سه برابر حجم پرونده مه آفرید امیر خسروی است احتمالا حجم پرونده مه آفرید هم چند برابر حجم پرونده شهرام جزایری است و....
در همان سالها یکی از ........... در گزارشی 80 صفحه ای به کالبد شکافی یک شبکه مخفی یهود در درون سیتم پرداخته بود اما دیدیم که ....... با پشتوانه سابقه ریاست بر سازمان ....... و ده ها امکان دیگرش چگونه آن صدا را خفه کرد.
........ آنروز ،(که بعدا درکارنامه اش فتنه 88 را دارد ) امروز در کنیسه یهودیان با صدای بلند صحبت از اصالت موعود یهود یعنی "حکومت بنی اسرائیل " میکند ودر مقابل دو تئوری بزرگ سلطنت طلبها و ماسونها یعنی "شیر و خورشید" و "کورش کبیر" زانو می زند و عاجزانه با صهیونیسم جهانی بیعت میکند!؟
آقای .......... که در کنیسه شیراز " آخوند" و "خاخام" را دوعامل مانع پیوند معرفی می کند . منظورش از آخوند نه خودش است ونه خاتمی ونه ... بلکه آخوند ضد صهیونیستی را میگوید که در راسش خمینی کبیر بود . .......................
.............................
امروزعلی را می شناسیم معاویه را هم خوب می شناسیم عمر وعاص و عمروعاص ها را هم تا حدی شناخته ایم ولی خدا به دادمان برسد از عرض اندام ابوموسی عشری ها !