۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

بیانیه استانداری درباره تجمع حمایت از حجاب

روابط عمومی استانداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای برگزاری هرگونه تجمع در شهر تهران بدون مجوز را غیرقانونی دانست.
کد خبر : ۱۷۶۹۱۳
صراط:  روابط عمومی استانداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای برگزاری هرگونه تجمع بدون مجوز استانداری تهران در شهر تهران را غیرقانونی دانست.

در ابتدای این اطلاعیه آمده است: این انقلاب نورانی که از مهمترین فرازهای آن توجه به ارزش‌های دینی است برای این آرمان خود بهاء گرانی داده است.

اقامه نماز، اداء فریضه مقدس امر به معروف و نهی از منکر، تواصی به حق، گسترش فرهنگ حجاب و عفاف همه و همه از میوه‌های شیرین این درخت تنومند به شمار می‌رود.

این بیانیه در ادامه آورده است: برای دست‌یابی به ثمرات این شجره‌ طیبه نقش رهبری داهیانه معمار انقلاب و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و همچنین تدابیر رهبر معظم انقلاب و نیز حضور پرشور ملی غیرقابل انکار بوده است.

این اطلاعیه با تاکید بر اینکه در دولت تدبیر و امید هم عزم جدی مسئولان و مدیران بر توسعه‌ فرهنگ دینداری و گسترش ارزشهاست، آورده است: ریاست محترم جمهور نیز بارها بر این مهم تأکید داشته‌اند و تدابیر مناسبی را در این خصوص به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ نموده‌اند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: عزم مدیریت عالی استان تهران بر ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و نهادینه کردن آن است. در همین راستا کمیته‌های خاص و ستاد‎های ویژه با موضوع حجاب و عفاف در محل استانداری و دستگاه‌های ذیربط برگزار شده است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: با توجه به عدم صدور مجوز تجمع و برای احترام به قانون و پرهیز از هرگونه سوءاستفاده فرصت طلبان، از تمامی شهروندان انتظار می‌رود نسبت به انعکاس نظرات ارزشمند خود صرفاً از طریق رسانه‌های جمعی بسنده نمایند.

پیشاپیش از همراهی و زمان‌شناسی شهروندان عزیز سپاسگزاری می‌نماید.

اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران

پیشتر روح‌الله جمعه‌ای رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور در خصوص برگزاری تجمع امروز بانوان مقابل وزارت کشور در حمایت از مصوبه عفاف و حجاب، گفت: هیچ مجوزی برای هیچ تجمعی از سوی وزارت کشور صادر نشده است.


منبع: تسنیم