۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
هشدار شریعتمداری

اعلام آمادگی برخی مسئولان برای نجات دشمن غربی

آیا در ماجرای تحریم گازی اروپا توسط روسیه، دست انتقام الهی را - هر چند که از آستین روسیه بیرون آمده باشد - نمی‌بینید؟
کد خبر : ۱۷۶۹۹۳
صراط: حسین شریعتمداری در شماره امروز کیهان نوشت:
در پی کودتای نارنجی‌های تحت حمایت آمریکا و اروپا در اوکراین که برکناری دولت قانونی این کشور را به دنبال داشت، مردم در شبه جزیره «کریمه» که پیش از آن یک جمهوری خودمختار و تحت کنترل فدراسیون روسیه بود و بعد از جنگ‌جهانی دوم به اوکراین پیوسته بود، علیه حاکمیت آمریکایی-اروپایی نارنجی‌ها قیام کردند و خواستار الحاق به روسیه شدند. درخواست آنان با مخالفت نارنجی‌های حاکم و تهدیدهای جدی آمریکا و اروپا روبرو شد ولی نهایتا در جریان یک همه‌پرسی - 16 مارس 2014/ 25 اسفند 92 - که 81 درصد واجدین رأی در آن شرکت داشتند، 96/77 درصد مردم کریمه به الحاق این شبه جزیره به روسیه رأی دادند و با موافقت دومای روسیه - پارلمان - کریمه رسما به روسیه ملحق شد. آمریکا و اروپا، اگرچه این الحاق را شکست بزرگی برای کودتای نارنجی می‌دانستند ولی از آنجا که این شبه جزیره پیش از آن نیز بخشی از روسیه بوده است به تهدید روسیه اکتفا کردند اما، پروسه الحاق به سایر مناطق شرقی روسیه نیز سرایت کرده بود و مردم شهرهای «خارکف»، «دونتسک» و «اودسا» هم با برپایی تظاهرات گسترده خواستار الحاق به روسیه شدند... در پی گسترش درخواست الحاق، آمریکا و اروپا به تهدید اقتصادی روسیه روی آوردند و روسیه نیز در یک اقدام مقابله به مثل، صدور گاز به اروپا را تحریم و متوقف کرد و این در حالی است که بیش از 76درصد نیاز گازی اروپا از روسیه تأمین می‌شود. - سهم گازپروم روسیه 30 درصد است - به این نکته نیز توجه شود که در سال 2013 اتحادیه اروپا اولین شریک تجاری روسیه بوده است. حالا می‌توان حدس زد که تحریم صدور گاز روسیه به اروپا، کشورهای اروپایی را با چه کابوس جدی و شکننده‌ای از بحران سوخت و رکود اقتصادی روبرو کرده و می‌کند  تا آنجا که برخی از مقامات رسمی و رسانه‌های نزدیک به دولت‌های اروپایی همراهی با آمریکا در تحریم روسیه را به‌علت مقابله‌به‌مثل روسیه در تحریم  صدور گاز به اروپا، یک خطای بزرگ استراتژیک دانسته و خواستار پایان دادن به این تحریم‌های دو جانبه شده‌اند.
و اما، صرفنظر از اینکه هر یک از دو سوی بحران اوکراین یعنی روسیه از یکسو و آمریکا و اروپا از سوی دیگر، با چه چشم‌اندازی وارد این بحران شده‌اند و هر یک از دو طرف کدام سود یا زیانی را در این چشم‌انداز می‌بینند، باید گفت؛ آنچه به وضوح قابل دیدن است، بحران سخت و سنگینی است که کشورهای اروپایی را به شدت تهدید می‌کند.
حالا تحریم‌های ظالمانه و غیرانسانی کشورهای اروپایی علیه جمهوری اسلامی ایران را در نظر آورید. آیا از اینکه  دشمنان وحشی و تابلودار مردم مظلوم و شریف ایران بعد از تحریم‌های ضد بشری علیه ایران اسلامی، خود در باتلاق تحریم گرفتار شده‌اند، احساس رضایت نمی‌کنید و در این ماجرا، دست انتقام الهی را - هر چند که از آستین روسیه بیرون آمده باشد - نمی‌بینید؟ آیا هیچ ایرانی مسلمان یا غیرمسلمانی را که فقط از اندک غیرت دینی و ملی برخوردار باشد می‌توان نشان داد که از بحران پیش‌روی دولت‌های اروپایی احساس رضایت نکند؟ باید توجه داشت که این بحران بازتاب و نتیجه بحران‌سازی خود آمریکا و دولت‌های اروپایی در اوکراین است و مثلا از نوع زلزله و سیل و طوفان نیست که حتی برای مردم کشورهای متخاصم نیز ناخوشایند تلقی شود. بحران پیش‌روی اروپا در صورت دست کشیدن این دولت‌ها از زورگویی‌ و باج‌خواهی قابل فروکش کردن است، بنابراین نه فقط جایی برای کمترین دلسوزی وجود ندارد، بلکه افزایش دامنه بحران و شدت بیشتر آن، دقیقا مانند فشار و ضربه زدن محکم‌تر به یک آدمکش حرفه‌ای برای پیشگیری از ادامه قتل و خونریزی اوست که مطلوب و پسندیده است.
حالا اگر بشنوید که برخی از مسئولان محترم کشورمان درپی نجات دشمن از بحران یاد شده هستند چه احساسی پیدا می‌کنید؟! برای تصور دقیق‌تر ماجرا،  فرض کنید که تانک‌های دشمن در حال تخریب سنگرهای رزمندگان اسلام و قتل عام آنان هستند ولی ناگهان با مانعی روبرو می‌شوند که آنها را از حرکت باز می‌دارد و یا حرکت آنها را کُند و دشوار می‌سازد. حالا اگر مشاهده کنید افرادی در لباس رزمندگان خودی برای رفع مانع تلاش می‌کنند آیا جز این است که اقدام آنان را  در حمایت از دشمن و خیانت به جبهه خودی تلقی می‌کنید؟! البته یک حالت دیگر نیز قابل تصور است و آن این که افراد مورد اشاره را در اوج ساده‌لوحی، بی‌اطلاعی و ناآشنا با ابتدایی‌ترین مسائل جبهه نبرد بدانید  و در این صورت بسیار بدیهی است که جای آنان در جبهه نیست و حضورشان چه بخواهند و چه‌نخواهند،  فقط به نفع دشمن خواهد بود.
اکنون و بعد از این همه - که همه ماجرا هم نیست - به‌موضوع اصلی این نکته می‌رسیم و آن این که، طی چند هفته اخیر بارها شاهد بوده‌ایم برخی از دولتمردان محترم در مصاحبه‌های داخلی و خارجی خود اعلام کرده‌اند که «ایران برای صدورگاز به اروپا آمادگی دارد»! یعنی به زعم آنان، ایران آماده است با صدور گاز به اروپا، کشورهای اروپایی را از بحرانی که به‌علت قطع صادرات گاز روسیه با آن روبرو شده‌اند، نجات بدهد!
این پیشنهادها چه مفهومی غیر از باز گذاشتن دست دشمن برای ادامه وحشی‌گری علیه مردم کشورمان دارد؟ یعنی تلاش به منظور برداشتن مانع از سر راه تانک‌های دشمن و باز کردن راه آنها برای تخریب سنگرهای خودی و تجاوز به حریم میهن اسلامی و مردم آن!
خوشبینانه‌ترین برداشت درباره آنها، این است که کمترین و ابتدایی‌ترین شایستگی و لیاقت را برای حضور در مسئولیت‌های کنونی ندارند! و ادامه حضورشان در مسئولیت آب ریختن به آسیاب دشمن است.
نظرات بینندگان
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶۴
۲۷
وای بر این جنایت
وای براین خیانت
وای بر این خباثت
وای بر این رذالت
وای براین حماقت
وای بر این جسارت
وای براین وقاحت
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعا وای بر این ...... خیلی بهتون تناسب داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنازم به حاج حسین که یک تنه همه منحرفین استحاله شده و سران ظالم و حامیان نانجیب فتنه را حریف است
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
......، بازی شروع نشده ،سه هیچ از خودش عقبه !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
هر که با روسیه نباشه منحرفه از نظر بعضی ها منحرف یعنی این
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا دیگه اقدامات روسیه امداد غیب شده
ببینیت توجیه تا کجا؟
فاین تذهبون؟
دانا
|
Iran (Islamic Republic of)
من همين چند روز پيش نايب الزياره پوتين و هوادارانش بودم در يكي از شهرهاي مقدس . معتقد هم هستم پوتين و دولت روسيه از اصحاب عام امام زمان عليه السلام ميباشد . در ضمن شنيدم رواياتي از ياري دولت روسيه به امام زمان وجود دارد لطفا تحقيق كنيد . نكته بعدي هم اين كه دولت ملي و مردمي و عدالت طلب و ضد استعماري روسيه كجا و دولتهاي فراماسونر غربي آمريكائي اسرائيلي كجا . ضمنا لابي قدرتمند فراماسونرهاي جنايتكار در ايران را دست كم نگيريد .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۶
۲۸
اولا" با این کار روسیه از ما جدا خواهد شد ثانیا" این خط گازی باید یا از کردستان عراق یا کردستان ترکیه یا سوریه عبور کنه که امن ترین نقاط جهان هستن خخخخخخخخخخخخخخ
کلید مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم میاد همتون هم نظریه پردازید ؛در ضمن چی شد که فکر کردی این سه منطقه امن ترین مناطق جهان هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روسیه از ما جدا خواهد شد؟؟؟ دلت خوشه!!!
در طول تاریخ کی روسیه به فکر ما بوده؟؟
مرگ بر آمریکا اما درود بر روسیه و چین؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بهتر بزارین روسیه از ایران جدا شه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکار ببخشید کلید جان آدم شجاعت نظریه دادن داشته باشه بهتره که با صد تا اسم فقط پاچه بقیق رو بگیره
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس ......... از خخخخخخخ نفهمیدی دارم دست میندازم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بهترین موقع اس که بعد 100 سال جنایت روس ها، یه خرسواری اساسی از روسیه بگیریم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دخالت در دعوای روسیه و امریکا و جانبداری از یک طرف حماقت است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب کار نداره میزیم تو دبه یا توی جانوشابه بعدباهواپیمایی که مورد تحریم اتحادیه اروپاس میفرستیم برای اشتن عزیززززززکه توسرمای زمستان یه دبه گازبه بخاریش وصل کنه یخ نزنه
متوسلیان
|
-
|
۱۰:۱۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۵۹
۳۲
دست قدرت الهی رو فقط شماها میبینید حاج آقا!!!
انتی
|
-
نه احتمالا جک استراو هم بدونه یه زنگ بزن بهش ببن تو دستشویی یا نه (میتونه باهات به حرفه یا نه)
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
بعضی وقتا حس میکنم، این آقایان بابصیررررررررت !! درصدی شعور برای هیچ یک از مردم ایران،قائل نیستند!!!
ناشناس
|
-
همه ما که بصیرت ماجرای طبس را داریم میبینیم
علی اصغر
|
-
نخیر فقط تو تو تو میبنی و اربابهای صهیونیستت .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
دست قدرت الهی !!!! برای حمایت از کمونیست های بی خدا !

((چه میکنه این سیاست بی پدرومادر!))
سرباز ولایت
|
-
امین جان شما مثلا خیلی با خدایی
به نظر من شمام زیاد با روس ها فرقی نمی کنی.
سرباز ولایت
|
-
روس ها هر چی باشن دشمن اسلام نیستن ولی اسرائیل و نوکرش آمریکا دشمن اسلام و در راسش تشیع هستن و میخان اسلام رو نابود کنن بعدشم تو روسیه مسلمون ها زیاد هستن و همشون به خوبی دارن زندگیشونو میکنن.
حالا دوستان به نظر شما عقل میگه با کدوم دوست باشیم با آمریکا که از ریشه با مسلمونا مشکل داره یا با روسیه که با مسلمونا مشکلی نداره و از اون طرف دشمن دشمن ما هم محسوب میشه.
البته فقط اونایی که عقل دارن جواب بدنا.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
-
.
همین که امثال شما باخدا هستی، کفایت میکنه !!

جهنم رو بذار واسه ما ! کارت ورودی بهشت رو از اون بیسواد به اصطلاح عالم تون گرفتید؟؟؟
سرباز ولایت
|
-
امین جان به حرف گربه سیاه بارون نمیاد.
علامه مصباح که رهبری ایشون رو در زمره علامه طباطبایی و آیت الله مطهری قرار دادن با حرف امثال تو بی مغز مدعی روشنفکری بی سواد نمیشه که هیچ ارزششم بالاترم میره.
به قول حضرت آقا هر جا یک منطق قوی و مستحکم مثل آیت ا... مصباح وجود داشته باشه دشمن سریعا اون رو شناسایی و شروع به تخریب میکنه.
آیت ا... مطهری رو هم همینجوری که شما الان داری آیت ا... مصباح رو تخریب میکنی تخریب میکردن.
خدا همه مارو هدایت کنه که واقعا بعضیامون تا خرخره تو لجن فرو رفتیم(به در گفتم که دیوار بشنوه)
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶۹
۲۱
آقای شریعتمداری عزیز دلیل حمایت کورکورانه شما و دوستانتان از روسیه چیست؟؟ خیانت S300 و ندادن رای منفی به تحریم ایران در شورای امنیت و................... چرا امثال شما متوجه نیستید که روسیه فقط به خاطر منافع خودش از محور شیعه در خاورمیانه حمایت میکنه؟ اگر سران کرملین فقط . وجدان داشتند و به فکر مردم مظلوم سوریه بودن اجازه تردد جنایتکاران چچنی رو به سوریه نمیدادن تا به جای خون نجس سرباز الکلی وهرزه روس خون سرباز علوی سوری و شیعه حزب الله ریخته بشه؟ البته من خودم طرفدار رابطه با آمریکا نیستم ولی اینطور غشیدن در بغل چین و روسیه هم.........
کلید مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
کورکورانه؟؟؟البته کورکورانه مال موقعی هست که امریکا رو به کد خدایی بشناسیم نه وقتی که با روسیه همکاری می کنیم؛فکر می کردم ندادن موشکهای اس 300 تراژدی هست که دنیا رو دست انداختن نگو داخلی ها هم بازی خوردن ؛عزیزم حالا مونده تا سیاست خارج رو بشناسی ؛شما متوجه هستی چی می گی ؟؟؟روسیه از کدوم محور شیعه حمایت کرده؟؟؟روسیه از ایران حمایت کرده ربطی به شیعه وسنی ووهابیت نداره ؛در ثانی سربازان مقدس امریاکایی که از 38کشور دنیا سرباز اوردن به عراق تا ناموس شیعه رو به تاراج ببرن چرا چیزی نمی گی؟؟؟امنیت هرجا که باشه باید اونجا رفتن نه بردگی
بنذه ی خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
سلام آقا محسن.
به نظرم منظور آقای شریعتمداری رو متوجه نشدی!
شاید اگه به این حدیث توجه کنیم شاید مشکل حل بشه
دشمن دشمن تو دوست توست و دوست دشمن تو دشمن تو.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حمایت از روسیه است؟؟!!! مطابل را درست بخون بعد نظر بده.
این حرفت درسته که ما نه به روسیه و نه به امریکا نباید تکیه کنیم اما بقیش اشتباهه.
سیا
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن جان
چرا نمی فهمی؟؟
حالا که روسیه دارد اروپا را زمین گیر می کند
چون روسیه خوب نیست ما باید طرفدار دشمن جانی مان اروپا باشیم
تعصب کورت کرده یا بیشتر از این .....؟؟؟؟؟؟
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
چه ربطی داست در تانی چرا در برابر جنایتهای امریکا نسبت یه ملت خودمون بی خیالی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت قطعا روسیه دشمن ایرانه .بعدا تجارت که دوست دشمن نمیشناسه حالا که اروپایی ها تو مخمصه هستن با صدور گاز به قیمت بالا تر حالشونو جا بیاریم نه مثل بعضیا منافع روسیه رو به ملت خودمون ترجیح بدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بحث حمایت از روسیه نیست بلکه بحث ندادن گاز به اروپا و تحت فشار قرار گرفتن آنهاست تا طعم تلخ تحریم را بچشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کلید مقدس
اس 300 تراژدی نیست .پول ایرانو هاپولی کردنه
روسیه هر وقت خواسته از ایران پول گرفته و طرح ها و پروژه هایی که با ایران داشته لغو کرده .در ضمن روسه خیلی از شهر های ایرانو از کشور ما جدا کرد. پس هر جا به ضرر روسیه باشه به نفع ماست و میتونیم اون قرار داد هایی که باعث جدا شدن شهر های ایران شدو جبران کنیم بعدش روسیه حق وتو داشت تو شورای امنیت ولی در عین همکاری با ایران از حق وتو خودش برای جلو گیری از تحریم ایران استفاده نکرد وباغث تخریب اقتصاد ما شد ودر ضمن اقتصاد روسیه به تجهیزات نظامی و نفت
و گاز وابسته هست حالا ما چرا برا زمین زدن روسیه این کارو انجام ندیم وبا صدور گاز به اروپا با قیمت بیشتر هم اقتصاد خودمونو رونق ببخشیم هم میتونیم پترروشیمی هامون که فرسوده شده رو با خرج خودشون باز سازی نکنیم (چون به گاز نیاز دارن)و هم اونا در قبال تحریم هایی که ممکنه بعد ها علیه ما تصویب بشه به هر دلیلی .محتات تر عمل میکنن و ما میتونیم دست برتر رو داشته باشم این جور دشمنامون در قبال ما زانو خواهند زد هم برا خودمون منفعت داره هم برا خودمون شغل ایجاد میکنیم .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
میدونید اگه روسیه،گاز اروپا رو تحریم کنه، فروش گاز ما چقدر خواهد بود و به چه قیمت هایی میتونیم بهشون بفروشیم؟؟

نادانی نیست،از دست دادن چنین فرصتی؟
مگر اینکه روسیه،بهای آن را به ما بپردازد،سوبله چوبله!
کلید مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
درجواب ناشناسی که جوابموداد؛جناب باسواد همین که می گم از سیاست خارجه چیزی نمی دونید همین؛وقتی بند بند این تراژدی رو به هم ببافی کمدی از کار در میاد که ا دمهایی مثل شما بعد چندسال متوجه میشن چی شد اما در مورد حق وتو حرف زدید که از ایران دفاع نکرد اقای محترم روسیه یک کشور بیگانه هست اول طرف خودشو می گیره بعد کشورهای دوست رو ......... شما چرا شرافت ملت رو زیر سوال برد؟؟؟چرا به راحتی به خودشون اجازه می دن پا روی خون شهدا بزارن ؟؟؟ کدوم شهرها رو طی این چند سالی که روسیه با ایران مشارکت کرده از ایران جدا کرده همه اون مناطق در ترکنچای ها از ایران جدا شد که خدارو شکر جدیداژنو چای هارم دولت محترم کلید زد؛نه گلم اشتباه نکن غرب تا موقعی که نیش بزرگان ما براشون باز باشه جلومون زانو نمی زنن اصلا چراباید گاز بفرستیم ؟؟اونها همه چیز مارو تحریم کردن مخصوصا بعداز ژنو چای حالا ما بریم گدایی در خونشون؟؟؟
علی حقجو
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن که خودتو .................... شریعتمداری نگفته حمایت روس ها کنیم گفته عدو شود سبب خیر اگه خدا خواهد . گفته اروپا رو ادب کنیم. اروپایی که دشمن ایرانه فعلا . در ضمن دشمن دشمن ما دوست ماست و فعلاروسیه با اروپا که دشمن ایرانه درافتاده پس منطقا فعلا روسیه در این قضیه دوست ماست
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه بد بختی اینه که ممکنه اروپایی ها از ما گاز بگیرن بعد پولشو ندن همونطور که خیلی از دارایی های ما تو کشورهای غربی توقیف شد ممکنه اینا هم پول مارو ندن.
به هر حال ما باید به اروپا فشار بیاریم تا طعم تلخ تحریم رو بچشن و اگه تمام تحریم هارو لغو کردن بهشون گاز بدیم و پولشم پیش پیش بگیریم اگه این کارو بکنیم خیلی عالیه و فرصت بسیار طلایی هست.
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر روسيه پوتين . مرگ بر آمريكا و اسرائيل و انگليس و نوكرهاي بي جيره و مواجب اونا در داخل كشور. كاش ذره اي از غيرت و شجاعت و تيزهوشي و مردانگي پوتين در خيلي از دولتمردان ما بود .
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۲۱
سلام
ما مطیع آقای امین هستیم هر چی ایشون بگن.
یا علی (ع)
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان این ناشناس همیشه عصبانیه که داره باهات شوخی میکنه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۴
۱۳
.
....... حسین شریعتنداری،،،درباره پاراگراف پنجم ات :

همین قصه رو من برات جور دیگه تعریف میکنم:

اگه توی جبهه خودی(همه باهم رودروی دشمن (هاشمی) وایساده باشن)!

جلوی هاشمی،مانعی باشه که از حرکتش جلوگیری کنه!و نتونه به سنگر های ما برسه !!!

بعدش چندتا جوگیر انقلابی !!! پشت به بچه ها کنند و بروند مانع از سر راه هاشمی بردارند و به همین هم اکتفا نکنند !! و برعکس تیراندازی کنند!!!

آیا این خیانت به جبهه خودی و حمایت از دشمن نیست؟؟؟؟؟
___________________________
اینا رو ولش !!!
چه خبر از بزرگترین خطر جهان اسلام؟؟؟؟
خطر دفع شده انشاءالله!!

میترسم چند روز دیگه، روحانی و تیمش،بشن بزرگترین خطر کهکشان راه شیری!!!

همه بدن،ما خوبیم!
متوسلیان
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان
اشتباه نکن ه...... و دارو دستش با این جماعت دستشون در یک کاسه است.
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
امین داداشم حال کردم خیلی خوب بود دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بزرگترین خطر و طرفداران ............ش هنوز دارند میسوزند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از بگم بگم و جن گیرهای شما چه خبر؟
علی دصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
اونی که در حال حاضر رو در روی نظام جمهوری اسلامی موضع کرفته و تمامی موضع گیری هاش به نفع صهیونیست جهانی است و به دوازه خودی مشغول گل زدن است ر..... است . بعد هم برای جا انداختن مطلب بوچت با کلمات بازی نکن .
کلید مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا کارشناس ؛تو چقدر می دنی اخر اطلاعاتی دیگه؛جناب باسواد کمی ادبیات بخون تابدونی چه حرفی رو کجا بزنی بعد حرف بزن؛درضمن کسی که بخواد اسلام رو نابود کنه مطمئن باش خطر همه کهکشان خواهد بود
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
کلید مقدس:
دیدی که مثل لودر از روتون رد شدند و بازهم رد میشوند!

"زمان جهل و خرافات به سر آمده"

در ادبیات من، واژه های مرگ و نفرین جایی ندارند.

ادبیات بیسوادتون (شیخ م.....) را نمیخوانم !!!!
کلید مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب امین کاملا باسواد فقط لطف کن بکش کنارر چون این لودر احتمالا قرار همه رو لح کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشایی و جریان انحرافی در کنار هاشمی بزرگترین خطر جهان اسلامند
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
به احتمال زیاد این امین چهار کلاس بیشتر سواد نداره و مدعی روش ن فکری هم هست.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بزرگترین خطر جهان اسلام، متحجران خشک مغز افراطی هستند که خلاصه رساله شون میشه:

هرچیزی که انسان خوشش بیاید،حرام است.
_____________________
تیشه ای که شما تندروهای داعش ...... به ریشه اسلام زدید و میزنید،کسی نزده!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
بزرگترین خطر جهان اسلام منافقین و منحرفین بی مغز مدعی روشن فکری هستن که به مخالفین خودشون میگن افراطی و خودشونو بر حق میدونن.
بعدشم آقا امین کی همچین مزخرفی رو گفته که تو اسلام هر چی آدم خوشش بیاد حرامه؟
البته اگه منظورت از هر چیزی که آدم خوشش بیاد روابط آزاد دختر و پسر و هر شب با یکی بودن بدون قید بند و بدون جاری شدن صیغه که حتما باید با رضایت پدر دختر باشه هست بله حرامه ولی از اون طرف بینهایت چیز تو دنیا هست که آدم خوشش میاد بعضیاش مباحه بعضیاش ثواب داره و هیچ مشکلی هم نداره.
ولی بی قید وبند بودن که شما منظورت اینه بله حرامه خیلی هم حرامه.
پس لطفا منطقی حرف بزن و از رو عقلت حرف بزن نه از رو معده.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بنده به احترام یکی از دوستان طلبه ام که اینجا هستند و ممکن است نظرم را بخواند،و برداشت اشتباه داشته باشند، از پاسخ به شما خودداری میکنم.

سرباز جان،راه خودت را برو برادر
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان بهونه الکی نیار بگو جوابی ندارم بهت بدم.
این مزخرفاترو هم برای خودت نگهدار که هر چی تو اسلام آدم خوشش بیاد حرامه این ترفند شماست که برای تخریب مخالفانتون نظرات اونها رو به صورت اغراق شده و افراطی بیان میکنید.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
من راه خودمو میرم و نیازی نیست تو به من بگی چون به راهم ایمان دارم این شما هستید که نون به نرخ روز میخورید و هر روز یه رنگ هستید.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۴
۱۰
فقط همین مونده بود ........ در باره نشانه و معجزه های الهی نظر بده
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفهای خاله زنکی نزن اسحاق بن الیاس
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ابوجهل بن ابولهب من نمیدونم چرا صراط به تو اجازه میده با n نام کامنت بذاری؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۷
۲۷
أحسنت. واقعا منتظر این تحلیل بودم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بدا به حالت که منتظر تحلیل ......!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان میخای آقای مشایی واسمون تحلیل کنه چطوره؟
شما که تو جریان انحرافیتون یه تحلیلگر ندارید لطفا .......... و اینقد در افشانی (......)نکنید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
از تو که اینقدر جوگیر هستی و با حرف یه مشت ........... شارژ میشی و میگی احمدی نژاد دوسه سال اول ریاست جمهوریش اصلا مشایی رو نمیشناخته !!!!!!!!!

انتظار باور کلام حق را ندارم. در دنیای خودت سیر کن !
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا از اول مشایی رو میشناخته یا نمیشناخته تو اصل ماجرا چه فرقی میکنه. مشایی تفکرات انحرافی داره و تا وقتی احمدی نژاد مرید مشایی باشه داستان همینه تموم شد و رفت.
از خدا میخام احمدی نژاد سرش به سنگ بخوره و بفهمه از چه کسی داره حمایت میکنه بعدش ببینم اون موقعم از احمدی نژاد حمایت میکنی یا نه.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خیلی فرق میکنه عزیزمن:

این نشون میده که تو کورکورانه فقط داری حرف دیگران رو میزنی!

این تصویر کامنت تو به من هست:

http://upload7.ir/imgs/2014-05/74775750375940614608.png

گفتی نتیجه تحقیقاتی هست که انجام شده !!!!
وای به حال اون تحقیقات !!!!

برادر من، نه بنده میتونم نظر تو رو عوض کنم،نه بالعکس.
هیچ علاقه ای به مباحثه با کسی که دنبال حق نیست و صرفا تقلید کورکورانه از بزرگان بیسوادش میکند،ندارم.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
وای این عکسو از کجا آوردی تورو خدا پاکش کن میخای تو دادگاه بر علیه من استفاده کنی؟
نکن اینکارو امین جان خواهش می کنم.

امین جون منظور من اینه که دو سه سال اول توی دولت آقای احمدی نژاد از این مرید بازیا نبود و دور و بریاش آدمای سالمی بودن ولی از وقتی نفوذ مش.... توی دولت بیشتر شد تمام آدمای فاسد اومدن توی دولت و دزدی ها شروع شد و به تدریج نیروهای انقلابی از دور و بر آقای احمدی نژاد دور شدن و حتی برادرش داوود احمدی نژاد هم باهاشون قطع رابطه کرد.
و قضیه هایی مثل واردات پورشه و زین اسب به جای دارو پیش اومد قضیه فساد سه هزار میلیاردی و قضیه عزل خانم وحیدی دستجردی و .... این اواخرم که آقای ا... میخواست از طریق آقای دانشجو رئیس وقت دانشگاه آزاد یه مدرک دکترای تقلبی برای م... جونتون جور کنه که آقای دانشجو زیر بار نرفت بسه یا بازم بگم.
بگم بگم بگم..............

بعدشم بزرگان ما با حرف امثال جوجه هایی مثل تو کوچیک نمیشن حالا باز ما بزرگانی داریم که ازش تقلید کنیم شما بزرگتون کیه؟
بعدشم قبلنم اینو بهت گفتم برو از آقای مشایی بپرس توی دیداری که چند وقت پیش آقای مشایی به همراه اعضای دولت با رهبری داشتن و ایشون نزدیک رهبری نشسته بودن چه اتفاقی افتاد که آقای مشایی حالشون بد شد و جلسه رو ترک کردن حتما ازش بپرس شایدم بدونی قضیه چی بوده.
علی رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۱
۱۳
واقعا برای این اقا متاسفم
روسیه از تحریم های ما بیشترین سود رو برده
حالا ما نباید از تحریم روسیه سود کنیم؟؟؟؟؟؟و گازمون رو صادر کنیم
مگه شعار خودشون نبود نه شرقی نه غربی
فقط ببین یه عده منافع ملی و نون شب مردم رو به چی ترجیح میدن..
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
این سود کردن نیست بلکه شکسته تحریم های روسیه است برای امکان فشار بیشتر به جمهوری اسلامی توسط امریکا
انتی
|
Iran (Islamic Republic of)
مشخص که اصلا متن رو نخوندی فقط چیزی گفتی که دیگران بگه بله اینم هست ؛اولا برای خود متاسف باش ثانیا به قول امین پاراگراف5رو بخون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در شرایط فعلی اگر یکسال دست نگهداریم و گاز به اروپا صادر نکنیم آنها در زمستان با مشکل مواجه میشوند و این پاسخی محکم برای تحریمهای ظالمانه آنهاست .
سیا
|
Iran (Islamic Republic of)
چرا نمی فهمین
حالا که اروپا محتاج گاز شده بیایین ابتکار عمل رو به دست بگیریم
بذاریم اول اونا در خواست بدن
بعد براشون شرط بزاریم در مقابل تحریم ها
اونوقت استفاده مون رو مکنیم
نه این که حماقت کنیم بریم چاپلوسی اروپا همون دشمن دیروزی مون که به ما دارو نمی داد
بگیم نترس ما گاز تونو تامین میکنیم
با این حماقتی هم که حضرات دارن شک نکید نصف قیمت هم نمی دن
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
با سیا بدجور موافقم.
البته با این خنده هایی که آقای ظ... در مقابل غربی ها میکنه فکر کنم میگه بیاین مفتی بردارید گازو ببرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب علی رضا
اینطوری سودی که به اروپا میرسونیم بیشتر از سودی است که به روسیه میرسه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴۴
۱۶
نتیجه سخنان پروفسور شریعتمداری:

به اروپا گاز نفروشیم تا آنها دچار مشکل شوند اگر فروخته نشدن گاز موجب بدبختی ما هم شد اشکال ندارد.
سوفیا لوره
|
Iran (Islamic Republic of)
نخیر باید گفت به اروپا گاز بفروشیم تا انها با مشکل مواجه نشن و با خیال راحت سخترین تحریم ها را علیه ملت مظلوم ایران انجام بدن
کلید مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
مشکل شما اسهال طلب های جک استراو دیده اینه که اصلا متن رو نخوندید هرکدوم یه چیز می گید
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تنها در یک صورت میتوان به اروپا، گاز نفروخت:

آن هم گرفتن امتیاز بسیار عالی از روسیه !!!

امتیازی بگیریم که دوبله برامون صرف داشته باشه!!

یقین بدانید اگر روسیه جای ما بود، ما رو میفروخت و به فکر ملت خودش میبود.
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
استثنائا با امین موافقم.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
بنده به درگاه ایزد منان توبه مینمایم از کامنتی که نوشتم و سرباز ولایت اونو تایید کرد!!!

خدایا توبه!!!
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جون حالا من افراطی هستم یا تو؟
من اینقد شجاعت دارم که اگر حرف یکی درست یاشه حتی اگر مخالف سرسختشم باشم بگم درسته ولی شماها اگه حرف طرف مقابل درستم باشه میگید حرفش غلطه فقط از روی لجبازی و افراط.
حدیث داریم حرف درست رو از کافرم شنیدی قبول کن حالا چه برسه از یک منحرف بشوی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توبه گرگ مرگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳۲
۱۵
روسیه که اسلحه و نیرو وارد اکراین کرده و موجب جنگ داخلی و کشتار شده به نظر حاج حسین دست تقدیر الهی است
چه سیاست ....... داری برادر
برای حمله به روحانی از روسیه کمونیست مایه میگذارد!!!!!!!!!!!!
چه وطن پرست مسلمانی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
نه این که مخالفان با شعار یاناکوویچ رو سرنگون کردن
مسیح
|
Iran (Islamic Republic of)
واقعآ یا از روی بی سوادی این نظریه را دادی ناشناس جان یا از روع عقده دشمنی با این نظام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
وطن پرست نه .......پرست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مسئله روسیه کمونیست نمی باشد بلکه تحریم کردن اروپا میباشد که منطقی است و جبران تحریمهای ناجوانمردانه علیه ایران میشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر تجارت که این چیزا رونمیشناسه وقتی بتونیم با چند برابر قیمت بفروشیم خوب چرا نکنیم این کارو
سرباز ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان دلت خوشه ها
این آقای ظریفی که من می بینیم با اون خنده های دلبرانش گازو همینجوری مفتی میده به اروپا میره که واسشون خوش رقصی کنه.
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۲
۸
يعني اين حرف رو فقط يه آدمي كه از سياست و منافع ملي چيزي نميدونه ميزنه "آیا در ماجرای تحریم گازی اروپا توسط روسیه، دست انتقام الهی را - هر چند که از آستین روسیه بیرون آمده باشد - نمی‌بینید؟"
اگه عقد اخوت نداري متشر كن تا مردم خودشون قضاوت كنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
برادر من این آقا فکر میکنه مردم هنوزم با شعار و کشیدن دین به این ماجرا .... میشن.
آقا حسین گذشت اون زمون که مردم رو با این حرفها گول میزدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۰
۱۴
حالا کدوم ....... گفته «ایران برای صدورگاز به اروپا آمادگی دارد»!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
وزیر محترم نیرو حاج حسین شریعتمداری
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
هوا خواه نا محترم رژیم حرام زاده کودک کش سگ وحشی نجس اسحاق بن الیاس .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
ابوجهل بن ابولهب هزار نام جناب ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکار حامی برادران صدامی و وهابی و ضدشیعه فلسطین
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ما ملت جوگیری هستیم!!!

یادمه یه بار مدیرشرکت ملی حفاری که نیروهاش تونسته بودند بعد از 38 روز، چاه 24 نفت شهر رو خاموش و مهار کنند!

به آمریکایی ها پیغام دادند، ما قطعا میتونیم نشت نفت خلیج مکزیک (((اونم تو عمق 1500 متری))) هم مهار کنیم،البته اگر بخوان !!!!

خخخخخخخخخ

خدانکنه توان موشکی هم بلوف باشد،که فاتحه مان خوانده است!!!!
سعید ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۳
۲۷
ای نفرین بر ترسوهای غربزده ی ساده لوح!! نفرین!!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
وهمچنین خوارج داخلی
رحمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۶
۳۲
احسنت.بر این تحلیل عالمانه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
جاهلانه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
تحلیل آبدوغ خیاری درسته عزیزم !!!

لااقل به همون شعار نه غربی نه شرقی خودتون !!! احترام بذارید!

اوج تحلیل هنرمندانه ایشون جایی هست که میگه بیایید در حمایت از مردم حزب الهی و بابصیرت جمهوری روسیه مسلمان !!! از صدور گاز به اروپا جلوگیری کنیم!

خداییش اگه روسیه همچین امتیازی گیرش میومد، ما رو راحت دودر میکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی عالمانه بود .روسیه روبه ملت خودمون ترجیح داده من نمیدونم این ایرانیه یا روسی از منافع مردم ایران میخواد دفاع کنه یا سود روسیه رو تامین کنه
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
چه عالی میسوزونه این جاج حسین نوکران غرب و صهیونیست های آدم کش سگ را .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما آب رو بریز همون جا که خرداد 92 سوخت تا ابد هم خوب نمیشه مرگ بر سگ روسیه مرگ بر سگ چین مرگ بر کمونیست دوست مرگ بر جاهل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر صهیونیست ها مرگ بر نوکران سینه چاک شرق مرگ بر نوکران غرب .درود بر ایرانی ایران دوست .
ابوالحسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۱۶
وحشی های متمدن نمایی که از دادن دارو به بیماران ماهم جلوگیری کردند هیچ جایی برای ترحم ندارند.ایکاش با دولتی قوی میتوانستیم طعم تحریم را به آنها بچشانیم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که میگفتین با اقتصاد .......... حالشونو میگیرین خخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۱۸
تحلیل بسیار درستی است و ایران باید از فروش گاز به اروپا خودداری کند تا پاسخ تحریمهای ظالمانه اروپا را بدهیم و آنها را در انزوا و تنگنا قرار دهیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۴
این کجا طرف روسیه رو گرفته میگه حالا که روسیه و آمریکا کشورهای اروپایی به جون هم افتادند خب بذار همو نابود کنن مابرای چی باید به اروپایی کمک کنیم زنده بمونن همین روسیه کیه یه ذره بدون تعصب نگاه کنین امیدوارم همه به خودشون نابود شن نکنه دلمون تنگ شده واسه کدخدا داشتن چی شده به ما که اینطور شدیم
همت دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
این ها نه به آمریکا کار دارند نه روسیه فکر نابودی رژیم جعلی کودک کش عذابشون میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۵
۷
این آقای شریعتمداری دیپلم داره؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سیکل داره
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
نه ولی تا دلت بخاد مومن و با بصیرته خخخخخخخ
همت دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
نخیر نداره در عوض شما فوق تخصص ح....ت دارید کافی است
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
شما هم دکترای فیزیوتراپی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
دیپلم ردی هست !!!

هرچی درجه بصیرتت بالاتر باشه !!!! بستگی به مرتبه بصیرررررررتت، میتونی اظهارنظر کنی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به همت دلاور

فکر کنم منو با همکلاسیت اشتباه گرفته ا..ق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۷
۴
کیهان باید یه شعبه تو مسکو بزنه
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
شما که صد شعبه توی کاخ سفید برای نوکری قبلآ زده اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم چرا هر کی از روسیه بد بگه میشه نوکر آمریکا ولی غافل از این که خودتتون نوکری روسیه کمونیستو میکنین یه چیطی هم طلبکارین
سیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۱
۲۲
درود بر سردار قلم جاج حسین
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
سرلشگر قلم
همت دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۷
۱۹
آفرین براین منطق قوی و اف بر نظرهای مشتی نوکر صفت وطن فروش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس هر کس نفع روسیه رو خواست وطن دوسته ولی هر کی منفعت ملتو خواست وطن فروشه
مرگ بر اسراییل مرگ بر روسیه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
منطق ....!!!!

........ امثال همینان که از ترس آمریکا،رفتن تو بغل کمونیست ها ! و برای اونا ناله و شیون راه میندازن!!!

کم مونده بخاطر تحریم روسیه،، توی ایران یه هفته عزای عمومی اعلام کنند!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اصلا" هم تابلو نیست که ناشناس همیشه عصبانی و از همه طلبکار هستی
سیا
|
Iran (Islamic Republic of)
نمی فهمین دیگه
نقل منفعت روسیه نیست
بحث ضرر اروپا است
مملکت با وجود امثال محسن زنده به عشق احمدی و... ابوموسی اشعری ش کامل شده
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۰
۸
حاج حسین افراطی حیا کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ایبابا دلت خوشه
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
اسحاق بن الیاس توهم رژیم جعلی را رها کن .
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
این یه محسن دیگه بود ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۴
۱۲
بهترین موضع ایران بی طرفی در دعوای آنهاست
مهدي
|
Japan
|
۱۴:۳۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۲
من باور نمي كنم كه اگه درست باشه حماقت محض و يا خ..... مطلق است. خيلي هم از د..... تزوير بعيد نيست.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۴۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۹
۸
مرگ بر روسیه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۷
۵
حاجی دست خدا از دست ... روسیه بیرون اومده ؟
والا خیلی با حالی
سیا
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمی دانم این امین زنده به عشق فلان که دینش را به تعصبش فروخته و این همه ادعای عالم بودن دارد و درهمه چیز صاحب نظر هستند ماشاالله
چرا در میان مطالعات عمیقشان به اللهم اشغل الظالمین بالظالمین نرسیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۹
۴
عهدنامه ترکمن چای و گلستان با کی بسته شد حاج آقا؟
الان اونها حکم سربازان اسلام رو برای شما دارن؟
..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
کو گوش شنوا
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۸
اینها همان مسلمانهایی هستند که به رهنمود های پیامبر گوش نکردندو برای جمع آوری غنایم سنگرشان را رها کردند غافل ازاینکه دشمن راه نفوذ پیداکرده وبه سپاهیان اسلام تاختندودندان رسول خدا راشکستند .....
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲۰
۶
فضاحت بار ترین تحلیل سیاسی هزاره سوم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نه عزیزم:

این سرمقاله رو بخون تا بفهمی فضاحت بارترین تحلیل یعنی چی!!!

کیهان:
دلیل عدم انصراف مردم از یارانه، انتصاب عوامل فتنه88توسط روحانی در برخی پستها است.

مانده ام بخندم به این تحلیل یا گریه کنم برای سطح سواد ...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
واقا که همین طور ه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۳
۴
آیا در ماجرای تحریم گازی اروپا توسط روسیه، دست انتقام الهی را - هر چند که از آستین روسیه بیرون آمده باشد - نمی‌بینید؟ عجب ! یعنی همراهی خدا با ...؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم یاد مفتیهای وهابی میفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور جناب شریعتمداری انتقام الهی از غرب به دلیل دشمنی با مسلمین میباشد که از آستین روسیه بیرون آمده است .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱۱
اقای دکتر دقیق تر بگویند بگوین دولت عزیز و خوب تدبیر امید این حرف منو زمانی امریکا ه افغانستان حمه کرد که بعضی از دولتمردان اصلاحات میگفتن بریم کمک طالبان یا دز زمان جنگ امریکا با عراق که میگفتن ولی با هوشمندی اقا این نظرات پیشنهادات ..... رد شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جنگ افغانستان و عراق نظامی بود و مداخله کار غلطی بود اما این جنگ اقتصادی است و میتوانیم اروپا را تحت فشار بگذاریم .
یا مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا تحلیل حسین شریعتمداری تایید همین موضع است
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
والله از نظر دکترین جنگ هی جنگ هست چه اقتصادی باشه چه فرهنگی باشه چه نظامی مقصود از جنگ یعنی اینکه به پیروزی برسی به هر روشی و بتوانید ان اهدافی که در سر دارین بهشون برسید دوست عزیز پس بی تدبیر این اقایون از هر نظر هست و کاملن این قیاس صدق میکنه
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۰۲ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱۶
۲
آدم باید از دشمنش هم نفع ببره
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۱۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۸
۳
آدم باید از دشمنش هم نفع ببره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۲
حاج آقا اونموقع که مردم رو هلامیدادی یارانه ثبت نام کنند باید فکرمیکردی که دولت برای تامین بودجه اش باید بالاخره از یه جایی پول تامین کنه وکحا بهتر از فروش گاز؟؟؟
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۴۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
آدم باید از دشمنش هم نفع ببره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۲
مثل اینکه جناب آقای شریعتی علاوه بر سایر کراماتی که دارند, چشم غیب هم دارند که دست انتقام الهی را به وضوح درک می کنند!!!!!!!!!!!
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۳
بدبختها چرا نمی فهمید ..ما به اروپا گاز می دهیم .. یعنی این بی غیرتی ..چرا چون همین اروپا رو که میبینید حرف امریکارو گوش کرده توی ایرانی رو تحریم کرده ..
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۵۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
آدم باید از دشمنش هم نفع ببره
ماش مخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۳
حاجی
مرگ بر شوروی یادت نرده
نه غربی یادت مونده اما نه شرقی فراموش شده حاجی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۱
به نظرم ما باید منافع خودمون رو در نظر بگیریم و در گیر این بازی های سیاسی نشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
الان اثبات کردی که اگر منافع خودمون را در نظر بگیریم نباید وارد این بازیها بشیم؟!!
ناشناس
|
Lithuania
|
۰۱:۲۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۳
متاسفم نه شرقی نه غربی رو فراموش کردیم. و به دلیل عناد بی چون چرا با غرب به سمت روسیه ، چین (کمونیست) غش کردیم. الان تجزیه طلبی روسها خوبه و غزبی ها بد ! همین روس ها بودن که در زمان پهلوی دوم عراق رو بر علیه ایران تحریک می کرد . الان به خاطر منافع پشت سر ایران هستن نه برادری برادر . شرق ، غرب نباید برای ما فرقی داشته باشه باید برای منافع ایران با همه ارتباط برد برد داشته باشیم.
ناشناس
|
Lithuania
اصلا ما نفهمیدیم که شما عاشق امریکایی و از روی استقلال طلبی اینها را ننوشتی و برای شما روسیه و امریکا هردو عزیزند البته امریکا بیشتر چون آزادتره!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۵
خوشم اومد ارتش اکراین پوز این تروریستهای جدایی طلب رو به خاک مالید و درس بزرگی به روسیه داد.درود بر ارتش غیور اکراین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۷
آقای شریعتمداری خیلی احساس منطقی بودن می کنند. الان جز این دو حالتی که شما گفتی حالت دیگه ای متصور نیست؟ اصن چطوره صادرات نفت هم قطع کنیم که دشمن نفت نداشته باشه؟ ولی اونجوری فک نکنم برا بعصی ها خیلی خوب باشه دستشون از بیت المال کوتاه میشه. با این صحبتا نشون میدی که حتی یک درصد هم فکر منافع کشور نیستی و فقط دنبال پایین آوردن حذب مخالفی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین باسواد.
از این به بعد بنویس "حزب" نه حذب.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۶
۶
امریکا روسیه رو قورت میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما پسر آقای ظریف هستی یا از نزدیکان ایشون؟
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
اول سوریه رو نشخوار کنه بعد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۴
حاج حسین با میان کشیدن پای روس ها سه کرد و زد به دیوار !!!!ایکاش مرامی حاصل میکردند که خودشان مستدل و ایرانی گونه و اسلام دوست !! انقاد میگردند و زیر چتر روسها لب به سخن نمیگشودند که سگ زرد برادر شغال است !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۴
با این نظر دوستان و سخنان حسین خان، تصور می کنم همین روزها گروهی از برادران به رهبری حسین خان تقاضای همه پرسی برای پیوستن به روسیه کنند و در گام نخست پرچم روسیه در مقر روزنامه کیهان برافراشته کنند. نه شرقی ، نه غربی ... !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شماها تو فکرتون استقلال جایی نداره و فکر میکنید اگر کسی مثل شما به طرف امریکا غش نکرد پس حتما به طرف روسیه غش میکنه.
واقعا برای این تفکر باید تاسف خورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۳
۵
روسیه خیلی ضعیف تر از این حرفاس که ایران بخواهد به او تکیه کند . شریعتمداری هم بهتر است بیشتر فکر کند تا اینکه حرف بزند . شریعتمداری معمولا تحلیل هاش غلط از آب در میاد چون با واقعیت ها فاصله زیادی دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از تفکر شما خیلی ممنونم. کجای این نوشته گفته به روسیه تکیه کنیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمدرضا
|
Armenia
|
۱۱:۴۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۰
صرف نظر از هرگونه جناح گیری و جبهه گیری به نفع هریک از طرفهای داخلی، باید دید چه راهکاری در این وانفسای ایجاد شده بین روسیه و اروپا، برای اسلام و ایران نافعتر است.
شاید پیشنهاد تامین گاز اروپا از سوی برخی مسئولین برای ما منافع بیشتری تامین کند تا مقابله به مثل با تحریم!
"فقط و فقط منافع ملی و اسلامی باید مد نظر باشد."
یا علی
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۱
روسیه شیره
شیر ها
شیری که صد و بیست سال پیش کشورمان را درید و نوش جون کرد
خیلی هم قابل اعتماد هستند
خیلی
خیلی زیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
فعلا باید از نبود روسیه سود برد همانگونه که او از نبود ما سودکلانی کرد.ما نفروشیم یکی دیگه اینکارو میکنه
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۳
مرگ بر روسیه
علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
اولا بحث حمایت یا مخالفت با روسیه نیست وضعیت فعلی اللهم الشغل الظالمین بالظالمینه ثانیا باتوجه به اینکه تحریم کننده های اصلی ملت ایران آمریکا واروپا بوده و هستند حداقل سیاست وتدبیر حکم میکنه که ازین موضوع هم خوشحال بود و هم با
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
روسیه همیشه از ایران سود برده و اگه خیلی زرنگ بود کلاشو سر خودش نگه می داشت و اوکراین از دستش نمی رفت .روسیه از امریکا بدتر و امریکا از روسیه بدترند و هر دو مثل لبه قیچی هستند که هر چه میان این دو باشد را تکه تکه می کنند. زمان زمان منطق و استدلال و هوشیاری است نه افراطی گری و تند روی و جناحی فکر کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
اگر ما بخواهیم به همان قیمت روسیه به انها گاز بفروشیم این کار کمک به اروپاست.همان طور که انها به ما ضربه زدند ما هم باید به انها ضربه بزنیم باید به قیمتی چند برابر به انها گاز بفروشیم تا هم سود کرده باشیم وهم حالششان را اساسی گرفته باشیم این میشه نه شرقی و نه غربی.البته امیدوارم مسئولان عرضه ی این کار را داشته باشند.
دانا
|
Iran (Islamic Republic of)
نظر خوبی بود .مرسی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۲
۱
امریکا و اروپا برای منافع خودشان در خیلی از کشور ها از جمله سوریه عراق افغانستان فلسطین سودان و تقریبا هر کشوری که زورشان برسد مداخله نظامی می کنند وتنها چیری که در نطر نمی گیرند دموکراسی و حقوق مردم بی گناه هست که در این دخالت ها کشته می شوند ولی روسیه اینکار را نمی کند. و حتی با انها همراهی نمی کند باید منصف بود روسیه بد هست ولی امریکایی ها خیلی بدترند.من که در رقابت بین غرب و شرق ترجیح میدم شرق ببره. چون از زمان روی کار امدن پوتین ضربه هایی که ما از غربی ها خوردیم خیلی بیشتر از روسیه بوده.واصولا علت بهره برداز ی های روسیه هم دشمنی اشکار اروپایی ها بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
بعضی از اقایان می گویند که روسیه ار ایران سود برده انگار که بیچاره اروپایی ها غم خوار ملت ایران در سختی ها بوده.می گویند روسیه تکه هایی از ایران را جدا کرده انگار انگلیس این کار رو نکرده؟اگه شوروی سابق چنین کارهایی رو کرده در حال حاضر سیاست های پوتین نسبت به ما با سیاست های شوروی سابق یکی نیست. ولی ارو پایی ها در طول 200 سال گذشته سیاستشان نسبت به ما کوچک ترین تغییری نکرده ضربه زدن از بین بردن حکومت مستقل کشور ایجاد فتنه و اشوب در کشور به بهانه های مختلف برای براندازی نظام و ایجاد یک دولت دست نشانده تجهیز گروهک هایی به سرکردگی ریگی و قتل عام مردم کشورمان. از زمان روی کار امدن پوتین چند بار روس ها برای براندازی نظام کشورمان اقدام کرده اند ؟چند بار علیه کشورمان تبلیغ رسانه ای کرده اند؟هیچ وقت چنین کاری نکرده اند بلکه وجود نظام جمهوری اسلامی به نفعشان هست ولی غربی ها چهر ه ی کشورمان را تا می توانند به بهانه ی مختلف تخریب می کنند پس روسیه خیلی بهتر از غربی هاست.درود بر پوتین مقتدر.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
به نظر من مهم این نیس ک شریعتمداری راس میگه یا نه.هر کی خودشو به خواب نزده باشه منظورشو میفهمه.من فقط کیف میکنم که باعث میشه اسهال طلبان بیان اینجا و خشمشونو با فحش و توهین و تمسخر خالی کنن.کیهان یه مقاله ش اینجا شده پر بحث ترین عنوان بعد بعضیا میگن با سهمیه داره میفروشه و کسی قبولش نداره.برادر من اگه این دروغگو هست و حرف مفت میزنه دیگه عصبانیتت واسه چیه.یعنی انقد مقاله هاش میسوزونتتون که که اینجوری تو کامنت ها جلز و ولیز میکنین؟اگه کسی واسه حرفش تره خورد نمیکنه پس واسه چی انقد مقاله هاش شاخکاتونو تکون میده؟
شیمون پرز:اسهال طلبان سرمایه های ما در ایران هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۱
هنوز بعضی از روستاهای کشور گاز رسانی نشده . تو زمستون که همش تحدید به قطعی و کم فشار کدن میکنن حالا میگن میخایم گاز صادر کنی؟ یعنی چی ؟؟!
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند