۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵

فرهاد مجیدی مربی استقلال می‌شود؟

با نزدیک شدن بهرام افشار زاده به صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال شایعه ها مبنی بر سرمربی شدن فرهاد مجیدی در این تیم قوت گرفته است.
کد خبر : ۱۷۷۳۶۸
صراط: ظاهرا رفتن علی فتح الله زاده از تیم استقلال زمینه را برای دو گروه کاری دیگر مهیا کرده است؛ اولی قلعه نویی و دوستانش است و دومی هم افشار زاده و رفقا! در واقع برای مدیریت استقلال ضلع سومی هم وجود داشت که آن هم فتح الله زاده و شرکا بودند که حالا این ضلع سوم در آستانه فروپاشی است. علی فتح الله زاده همین امروز به سعادت آباد رفته و با کارکنان باشگاه خداحافظی کرده است.

اما اگر دو گروه دیگر به اهداف خود برسند معادلات در باشگاه استقلال کمی به هم می ریزد به ویژه اینکه بهرام افشار زاده بتواند به عنوان مدیرعاملی این باشگاه برسد. رایطه افشار زاده با گودرزی وزیر ورزش بسیار حسنه است و این رفاقت بر کسی پوشیده نیست. در واقع اگرچه افشار زاده گفت و گویی داشته و اعلام کرده تا آنجا که بتواند سعی می کند وارد فوتبال نشود ولی تا به حال شایعه مدیرعاملی اش در استقلال را تکذیب نکرده است.

در واقع نه تنها تکذیب نکرده بلکه شایعه شده که او دیداری هم با مربی فصل بعد استقلال داشته است: فرهاد مجیدی! این خبری است که البته روزنامه های ورزشی هم پرده از آن برداشته اند و نوشته اند که این دو جلسه ای در خیابان فرسته با هم داشته اند.

نکته قابل توجه این است که در این مذاکره افشار زاده از فرهاد مجیدی می خواهد شرایطش برای سرمربیگری استقلال را اعلام کند و او هم با چراغ سبز نشان دادن به افشار زاده اشاره به مدرک مربیگری اش می کند. حتی کار فراتر از مربیگری شده و از دستیاران مجیدی برای فصل بعد هم صحبت می شود که ظاهرا قرار است ترکیبی از مربیان داخلی و خارجی باشد.

در این بین و با رفتن فتح الله زاده شایعه مدیرعاملی افشاز زاده بیش از پیش قوت گرفته است و اگر این مورد حاصل شد باید منتظر زلزله ای تازه در استقلال بود؛ جایی که نه فرهاد مجیدی و نه بهرام افشار زاده هیچ کدام تا به حال صحت چنین خبری را تکذیب نکرده اند.

پرواضح است در این بین اگر قلعه نویی و دوستانش بتوانند بر مجموعه استقلال مدیریت کنند آنگاه این مربی که نزد استقلالی ها محبوبیت قابل قبولی هم دارد به کارش در باشگاه ادامه خواهد داد.

منبع: فرارو
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم