۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۹

بيانيه‌دوم‌داعش‌درباره ترورآيت‌الله‌سيستاني!

شیعیان برآن قائلند که يک فردی از بنی هاشم در جنوب عراق کشته می شود، و آن فرد "نفس زکیه" است. آن فرد "علی سیستانی" است و همه بدانند ما او را خواهیم کشت و بدن او را به خاک خواهیم کشاند!
کد خبر : ۱۷۷۵۶۴
صراط: چندی پیش گروهک تروریستی "دولت اسلامي عراق و شام" موسوم به "داعش" با انتشار بیانیه ای وقیحانه، حضرت آيت الله سید «علی سیستانی» مرجع عاليقدر جهان تشيع را به قتل تهدید کرد.

داعش در بيانيه خود آورده بود: مسلمانان بدانند که شیعیان "منحرف" و خارج از دین اسلام هستند. مرکز ثقل شیعیان عراق نجف است و هسته نجف مرجعیت آن است. در حال حاضر مرجعیت شیعه در عراق، فردی بنام «علی سیستانی» است که باقیمانده از نسل "صفویان" است! ما به تمامی شیعیان هشدار می دهیم که «علی سیستانی» باید از عراق خارج شود، در غیر این صورت وی را خواهیم کشت!

اما در اين ميان داعش بیانیه جديدي منتشر کرده و در آن از جزئیات ترور حضرت آيت الله سیستانی پرده برداشته است. در بيانيه جديد گروهک تروريستي – تکفيري "داعش" آمده: ما می دانیم که جبهه مقابل ما یعنی شیعیان این اوضاع را در روایات و احادیث خود دارند و فکر مي کنند که ما "سپاه سفیانی" هستیم. ما به همه مسلمانان اعلام می کنیم که راه و روش ما، راه و روش "بنی امیه" است.

"داعش" در ادامه بيانيه جديد خود نوشت: شیعیان برآن قائلند که يک فردی از بنی هاشم در جنوب عراق کشته می شود، و آن فرد "نفس زکیه" است. آن فرد "علی سیستانی" است و همه بدانند ما او را خواهیم کشت و بدن او را به خاک خواهیم کشاند!

در پايان اين بيانيه آمده: شیعیان عراق آماده ضربات و حملات سهمگین ما باشند. ما شیعیان را هلاک خواهیم کرد!
نظرات بینندگان
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
۱
۰
ما منظریم که تا محرم گردد
هنگامه امتحان میسر گردد