۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

ناطق‌نوری درباره انتخابات به باهنر چه گفت؟

در مجموع هم پاسخ آقای ناطق هنوز هم تغییر نکرده است و می‌گوید من هیچ احساس تکلیفی هم نمی‌کنم؛ چه زمان ریاست جمهوری، چه زمان مجلس و احساس تکلیف نمی‌کنم‌.
کد خبر : ۱۷۷۷۰۱
صراط: محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این سوال که آیا رایزنی هایی با ناطق نوری برای حضور وی در انتخابات آتی مجلس داشته اید گفته است،ما نشست مستمر تعریف شده سیاسی با آقای ناطق نداریم، البته خب از خیلی وقت ‌ها پیش در گذشته با آقای ناطق نوری کار می‌کردم. اتفاقاتی که در این سه چهار سال افتاد بسیار متأثر شدم و یک جاهایی به آقای ناطق نوری ظلم شد و جناب آقای ناطق یک مقدار که نه، خیلی زیاد پایش را از فعالیت‌های سیاسی کنار کشید. خیلی هم دنبال ایشان رفتیم و من هنوز هم معتقدم جناب آقای ناطق یک ظرفیتی برای نظام و انقلاب است.

باهنر می افزاید: با وجود اینکه سن ماها را دارد هنوز هم معتقدم که جناب آقای ناطق یک ذهنیت خوبی است، برای همین هم به صورت پراکنده بارها و بارها با آقای ناطق صحبت کردیم. اینکه حالا اخیراً کاری ویژه کرده باشد، خیر! و در مجموع هم پاسخ آقای ناطق هنوز هم تغییر نکرده است و می‌گوید من هیچ احساس تکلیفی هم نمی‌کنم؛ چه زمان ریاست جمهوری، چه زمان مجلس و احساس تکلیف نمی‌کنم‌.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مشخصا با آقای ناطق در مورد انتخابات مجلس صحبت کردید؟ گفت: هم سوال کردیم و هم آن موقع به خصوص سال ۸۸ خیلی صحبت می‌کردیم. بالاخره حادثه‌ای که اتفاق افتاد و آن تهمتی که به آقای ناطق از طرف رئیس‌جمهور سابق در تلویزیون زده شد، وی خیلی دلخور و گلایه‌مند شد. برای همین نیامدند و گفتند که من احساس تکلیف شرعی نمی‌کنم. برای انتخابات مجلس آینده هم صحبت‌هایی شده است، البته نه اینکه عده‌ای برویم...

باهنر در ادامه افزود: سؤال کردیم که آیا می‌آیید یا نمی‌آیید؟! پاسخ آقای ناطق نوری هیچ تغییری نکرد و تا آنجایی که من اطلاع دارم، این است که آقای ناطق می‌گویند "من نمی‌آیم". اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد نمی‌دانم، خب در عالم سیاست ممکن است هر اتفاقی بیفتد ولی تا الان که من خبر دارم، آقای ناطق نوری قانع نیست و اصلاً قرار نیست برای انتخابات مجلس بیاید.
منبع: تسنیم