۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

واکنش دادستان به تیراندازی در کرمانشاه +عکس

محسنیه شهر کرمانشاه محل برگزاری مراسم‌های مذهبی و معنوی جوانان حزب‌الله است که مدیریت آن به عهده صادق اشک‌تلخ مسئول حزب‌الله استان کرمانشاه است.
کد خبر : ۱۷۷۸۵۱
صراط: دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت:‌موضوع تیراندازی به محسنیه شهر کرمانشاه توسط دو فرد ناشناس در دستگاه قضایی پیگیری می‌شود.

مجتبی ملکی اظهار داشت:‌ موضوع تیراندازی دو فرد ناشناس به محسنیه شهر کرمانشاه واقع در خیابان شریعتی در دستگاه قضایی مورد پیگیری قرار می‌گیرد.



ملکی با بیان اینکه دستورات قضایی لازم در این زمینه صادر شده است، افزود: تیراندازی در این محل صورت گرفته و هنوز عامل این اقدام شناسایی نشده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هنوز شخصی در این زمینه دستگیر نشده است، بیان داشت:‌ تحقیقات لازم برای نتیجه‌گیری در مورد این موضوع ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تأکید کرد: در دستگاه قضایی هیچ تعارفی با کسی نداریم و هر شخصی که این اقدام مجرمانه را مرتکب شده باشد طبق قانون با آن برخورد خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه موقعیت افراد در اجرای عدالت هیچ تأثیری ندارد، خاطرنشان کرد: کار ما در دستگاه قضا احقاق حقوق مردم است.

گفتنی است محسنیه شهر کرمانشاه محل برگزاری مراسم‌های مذهبی و معنوی جوانان حزب‌الله است که مدیریت آن به عهده صادق اشک‌تلخ مسئول حزب‌الله استان کرمانشاه است.
منبع: فارس