۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

خسارت 20 میلیارد ریالی سیل در ماکو

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران ماکو گفت: سیل، 20 میلیارد ریال به ابنیه و راه‌های ارتباطی و روستایی ماکو خسارت وارد کرده است.
کد خبر : ۱۷۷۸۶۴
صراط: شاهین علیزاده توضیح داد: در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل روز یکشنبه، 21 اردیبهشت بیش از 20 میلیارد ریال به ابنیه و راههای ارتباطی شهری و روستایی خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه کلیه امکانات شهرستان و شهرستانهای معین را برای رفع مشکلات سیل زدگان بکار گرفته‌ایم، افزود: در سطح شهر ماکو و روستاهای در مسیر سیل، به 17 واحد مسکونی خسارتی بالغ بر یک میلیارد ریال وارد شده و بیش از 50 مورد نیز عملیات تخلیه آب از منازل صورت گرفته است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ماکو افزود: اکیپ اداره راه و شهرسازی با جدیت و با تمام قوا در حال مرمت و نوسازی نقاط آسیب دیده هستند.

علیزاده خاطرنشان کرد: برای خانواده‌های آسیب دیده اقلامی همچون 10 دستگاه چادر، 300 تخته پتو، 41 تخته موکت 3×2 ، 32 ست ظروف آشپزخانه، 32 بسته بسته غذایی، بیش از 300 ثوب پوشاک توزیع شده است. همه تلاش ما این است که تا زمان بهبود شرایط، اقلام مورد نیاز را بین خانوارهای سیل زده توزیع کنیم.

"علیزاده " همچنین از کلیه نیروهای امدادی ، پرسنل شهرداریهای ماکو و بازرگان ، نیروهای نظامی و انتظامی ، ادارات راه و شهرسازی ، جهاد کشاورزی و تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران در امر امداد رسانی به آسیب دیدگان تلاش داشته اند تشکر و قدردانی کرد .


منبع: ایسنا