۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰

فراخوان برای تغییر نام باشگاه صبای قم

نام جدید باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم فراخوان شد و مردم قم تا ۲۰ خرداد می‌توانند نام‌های مورد نظر خود را پیشنهاد دهند و حتی برنده جایزه شوند.
کد خبر : ۱۷۷۸۷۰
صراط: در حالی که عباس جهان بینی سخنگوی باشگاه صبای قم از تغییر قریب الوقوع نام باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم خبر داده بود، اداره کل ورزش و جوانان قم برای تغییر نام صبا پیشقدم شد.

جهان بینی در نشست خبری هیئت مدیره باشگاه صبای قم اعلام کرده بود که باشگاه صبا قصد دارد نام خود را از طریق فراخوان عمومی توسط مردم قم انتخاب کند.

عباس جهان بینی سخنگوی هیئت مدیره باشگاه صبای قم در نشست خبری هیئت مدیره با اعلام این خبر گفت: نام باشگاه صبا برگرفته از نام قدیم آن یعنی صبا باتری بود و زمانی که این باشگاه به قم منتقل شد به ستاد کل نیروهای مسلح قول اخلاقی دادیم که نام را تغییر ندهیم اما امروز در شرایطی قرار داریم که احساس می‌کنیم این تغییر باید انجام شود.

وی گفت: با اکبر غمخوار رئیس جدید هیئت مدیره صحبت کرده‌ایم و مقرر شد ایشان با ستاد کل نیروهای مسلح ارتباط برقرار کنند و نظر مساعد ستاد کل را جلب کنند و تغییر نام را در این راستا انجام می‌دهیم که در این چند سال تیم در قم نبوده و مردم ممکن است احساس ناخوشایندی به نام صبا پیدا کرده باشند و به همین دلیل می‌خواهیم با نام و برندی قمی و برگرفته از خواسته مردم قم در لیگ بر‌تر شرکت کنیم.

در همین حال محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل باشگاه صبا اعلام کرد که در زمان انتقال باشگاه صبا به قم، مسئولان استانداری قم به ستادکل نیروهای مسلح تهعد کتبی داده‌اند که نام صبا تغییر نکند و این تعهد، تنها جنبه اخلاقی و غیر مکتوب نداشته است.

با این وجود اداره کل ورزش و جوانان قم امروز اعلام کرد که علاقمندان به شرکت در فراخوان انتخاب نام جدید برای باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم می‌توانند نام‌های مورد نظر خود را تا 20 خرداد پیشنهاد کنند.

اداره کل ورزش و جوانان قم از عموم مردم قم دعوت کرده تا با مشارکت در انتخاب نام صبا، نامی در خورشان مردم و ورزش استان قم به جای نام صبا انتخاب کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل ورزش و جوانان و با تکمیل فرم ثبت نام نسبت به نام پیشنهادی خود تا تاریخ 20 خرداد اقدام کنند در حالی که این ادراه برای پنج نفر از کسانی که بهترین اسامی را پیشنهاد دهند هدایایی نیز در نظر گرفته است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
مجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
۰
۰
سوهان قم