۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۹

سرقت از زنان با دوغ و آبمیوه

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری مرد شیادی که با تعارف آبمیوه و دوغ حاوی ماده بیهوشی اموال و طلاجات زنان را سرقت می‌کرد خبر داد.
کد خبر : ۱۷۸۱۴۶
صراط: سرهنگ منصور خدادادی اظهار داشت: با شکایت زنی میانسال مبنی بر اینکه فردی مسافرکش حدوداً 50 ساله با تعارف ساندویچ و دوغ حاوی ماده بیهوشی اقدام به سرقت اموال و طلاجات وی کرد، موضوع تحت پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران افزود: مالباخته زمانی به هوش آمد که در درمانگاه بستری بود و متوجه شد که طلاها و مدارک و وجه نقد و گوشی موبایلش به سرقت رفته است.

وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در تحقیقات خود موفق شدند سارق را که فردی 53 ساله بود و با یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت‌های متعدد از زنان میانسال و مسن به شیوه خوراندن آبمیوه- رانی- و دوغ می‌کرد را شناسایی کنند.

سرهنگ خدادادی تصریح کرد: متهم با ریختن قرص‌های خواب آور قوی به درون آبمیوه و دوغ از طعمه‌های خود در تهران بزرگ، شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، چهاردانگه، بهارستان، شهرری و اطراف حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و بهشت زهرا سرقت می کرد و پس از بیهوش کردن آنها را در کنار جاده‌ها و پارک‌ها رها می‌کرد.
منبع: فارس