۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۲:۵۳
منوشه امیر:

موسوی‌وکروبی رسما از‍اسلام‌خارج‌شده‌اند

کد خبر : ۱۷۸۴۵
صراط - يك عضو كد دار سرويس اطلاعات خارجي اسرائيل (موساد) در اين باره كه موسوي و كروبي ديگر اعتقادي به اسلام داشته باشند ابراز ترديد كرد.
منوچهر ساچمه چي معروف به منوشه امير كه سال هاست تحليل هاي مد نظر موساد را در راديو فارسي اسرائيل منتشر مي كند، در آخرين تحليل هفتگي خود ضمن حمايت روشن از موسوي و كروبي حدس زد كه آنها كاملا از اسلام بريده اند.
بنا به گزارش موجود در سايت فارسي راديو اسرائيل، منوشه امير نوشته است: «گمان برخي آن است كه چون رژيم خود را در حال رفتن مي بيند، مي خواهد افراد و عواملي را جايگزين خود سازد كه هنوز اسلام را مي پذيرند و هنوز اعلام مي دارند كه به اصول ناب انقلاب اسلامي و قانون اساسي رژيم وفادار هستند. ولي مطایق اطلاعات دقیق ما بسيار بعيد است كه موسوي و كروبي هنوز پيرو اين مكتب و اين انديشه باشند»!
در حالي كه روشن است اسرائيل و آمريكا پس از افتضاح 25 بهمن و اول اسفند تصميم گرفته اند تمام قد و با صريح ترين زبان ممكن - در كنار انبوه كمك هاي پنهاني- خود را در كنار موسوي و كروبي قرار بدهند، اين اشاره تحليل نويس راديو اسرائيل حاكي از اين است كه فرايند بي ارزش شدن اين دو مهره در ذهن اسرائيلي ها تشديد شده و به انتحار كشاندن آنها در راس برنامه هاي سرويس هاي آمريكايي و اسرائيلي قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴ اسفند ۱۳۸۹
۰
۱
درود بر سران فتنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۸۹
۱
۳
انگار هنوز از سرش نپریده بوده که این مزخرفات رو گفته. مثل اینکه کروبی روحانیه ها. جوسازی کرده به نفع خودشون.
از جاده ی ایمان خارج شدند ولی از اسلام نه.