۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶

مسابقات‌شطرنج‌جام‌ملت‌ها درتبریز+تصاویر

مسابقات شطرنج جام ملت‌های آسیا در بخش سریع با قهرمانی تیم مردان قزاقستان و زنان چین به اتمام رسید.
کد خبر : ۱۷۸۷۸۷
صراط: مسابقات شطرنج جام ملت‌های آسیا از ‌امروز ‌با حضور 10 تیم در بخش مردان و 6 تیم در بخش زنان در هتل گسترش تبریز آغاز شد.

مرحله مقدماتی این رقابت‌ها  در پنج دور و به روش سوئیسی برگزار شد که در بخش مردان تیم‌های چین، ویتنام، قزاقستان و ایران «الف» به مرحله نیمه نهایی صعود کردند، ‌ایران «ب» با وجود ‌برتری بر ایران «الف» و امتیاز برابر با این در مکان پنجم قرار گرفته و از صعود به نیمه نهایی بازماند.



در این مرحله تیم‌های مردان قزاقستان و  چین برابر ‌حریفان خود ایران و  ویتنام به پیروزی رسیده و راهی بازی پایانی شدند.



در دیدار فینال تیم قزاقستان با نتیجه پنج بر دو بر پنج بر یک بر تیم  چین غلبه کرده و عنوان قهرمانی شطرنج سریع آسیا را کسب کرد. چین دوم شده و تیم‌های ایران الف و ویتنام مشترکا در رده سوم قرار گرفتند.

بانوان

در بخش بانوان نیز پس از مرحله مقدماتی تیم‌های چین، ایران الف، هند و ویتنام به نیمه نهایی راه یافته و در این مرحله  چین و هند با برتری بر حریفان خود روانه بازی پایانی این مسابقات شدند.

دیدار فینال بانوان نیز با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم چین به اتمام رسید و  تیم هند دوم شده و تیم‌های ایران «الف» و ویتنام مشترکا در جایگاه سومی قرار گرفتند.



این رقابت‌ها از فردا در سطح استاندارد و در هفت دور به روش سوئیسی آغاز شده و پنج شنبه  8 خرداد قهرمان این رقابت‌ها مشخص می‌شود.



مسابقات جام ملت‌های شطرنج آسیا  با حضور 10 تیم  مردان و شش تیم زنان در هتل گسترش تبریز آغاز شده است. پس از چهار دور از مسابقات روز دوشنبه تمام تیم‌های استراحت داشته و از سه شنبه  بخش دوم این مسابقات تداوم می‌یابد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
عارف ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۳
۱
۰
عکس سوم:
نگاههای دلواپسانه!!!