۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

واکنش به خواسته میلیاردی گل‌محمدی

منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران امروز در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرد.
کد خبر : ۱۷۸۹۸۰
صراط - مدیرعامل باشگاه نفت تهران درباره عدم امضای قرارداد با گل‌محمدی گفت: او از مربیان خوب ما است اما از نظر اقتصادی نتوانستیم به تفاهم برسیم.

منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران امروز در برنامه ورزش و مردم حضور پیدا کرد.

وی درباره کسب مقام سومی این باشگاه که هزینه‌های کمتری نسبت به سایر تیم‌ها داشت گفت: هزینه‌های تیم‌های لیگ برتر 314 میلیارد تومان بود در مجموع 628 امتیاز ردوبدل شد که ارزش هر امتیاز 500 تومان بود. نفت تهران با 54 امتیازی که کسب کرد ارزش مالی 27 میلیارد تومانی داشت اما هزینه واقعی این باشگاه 11 میلیارد تومان بود که اگر بخواهیم ارزش بهره‌وری را اعلام کنیم 16 میلیارد تومان می‌شود.

وی درباره عدم قرارداد با یحیی گل‌محمدی گفت: او از مربیان خوب ما است برایش آرزوی موفقیت دارم، دوست داشتیم که ادامه بدهد اما از نظر اقتصادی به تفاهم نرسیدیم.

قنبرزاده در پاسخ به این سؤال که حرف و حدیث‌هایی وجود دارد که گل‌محمدی یک میلیارد تومان خواسته اظهار داشت: حرف و حدیث همیشه است اما بعید می‌دانم چنین خواسته‌ای داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین درباره افزایش قراردادها تصریح کرد: ما 33 درصد کمتر از بودجه مصوب سازمان لیگ قرارداد امضا کرده‌ایم چرا که اعتقاد نداشتیم بیش از این هزینه کنیم، مقام سومی نفت در لیگ نشان می‌دهد پول همیشه خوشبختی نمی‌آورد.

قنبرزاده در ادامه صحبت‌های خود به دو سند راهبردی باشگاه نفت تهران اشاره کرد و گفت: از سال 88 تا 92 در 5 سال اول سند راهبردی داشتیم، سال 88 باید در لیگ برتر حضور پیدا می‌کردیم، سال 89 حفظ موقعیت در لیگ بود برنامه ما در سال 90 این بود که در لیگ هفتم تا نهم شویم اما فراتر از برنامه ظاهر شدیم که این اتفاق با حضور فرکی رخ داد. در سال 91 برنامه‌ریزی کرده بودیم که عنوان از ششمی تا هشتمی داشته باشیم که پنجم شدیم. در سال 92 هم برنامه‌مان حضور در 5 تیم بالای جدول بود که سوم شدیم و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم.

قنبرزاده در ادامه درباره برنامه‌های این باشگاه در 5 سال دوم گفت: در سال 93 جزو 4 تیم برتر، 94 کسب مقام سومی، سال 95 حفظ موقعیت و حضور در باشگاه‌های آسیا و همچنین صعود به مرحله دوم، سال 96 حفظ موقعیت، سال 97 کسب مقام قهرمانی و حضور در 4 تیم برتر آسیا از برنامه‌های ما است. یکی دیگر از اهداف ما جوان‌گرایی بوده است. میانگین سنی مسن‌ترین لیگ 30 سال بود و معدل 16 تیم 27 سال اما تیم نفت تهران با میانگین 24 سال سن جوان‌ترین تیم لیگ برتر بود.

قنبرزاده در پایان به استفاده نفت تهران از نیروهای داخلی اشاره کرد و گفت: در مجموع 16 تیم 40 نفر خارجی در بخش بازیکن، مربی و موارد دیگر داشتیم. از تیم بالای جدول به جزء نفت از مربی یا بازیکن خارجی استفاده کرده بودند در مجموع نفت تهران، گسترش فولاد و صبای قم هیچ فرد خارجی نداشتند.
منبع: فارس