۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶

رزمایش بیت‌المقدس 26 آغاز شد

با حضور امیر سرتیپ پوردستان و استاندار اصفهان و فرماندهان عالی‌رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش بیت‌المقدس 26 به میزبانی اصفهان برگزار شد.
کد خبر : ۱۷۹۰۳۰
صراط -با حضور امیر سرتیپ پوردستان و استاندار اصفهان و فرماندهان عالی‌رتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران رزمایش بیت‌المقدس 26 به میزبانی اصفهان برگزار شد.

 رزمایش بیت‌المقدس 26 با حضور امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمین ارتش و استاندار اصفهان رسول زرگرپور و جمعی از فرماندهان ارشد و عالی‌رتبه نظامی و ارتشی کشور و همچنین رئیس عقیدتی سیاسی ارتش حجت‌الاسلام وفا در منطقه نصرآباد آغاز شد.

این رزمایش همزمان با سالروز حماسه سوم خرداد در دو بخش زمینی و موشکی و با همکاری مشترک ارتش منطقه فارس و اصفهان در منطقه نصرآباد اصفهان برگزار می‌شود.

بخش موشکی این رزمایش در منطقه کاشان و با موفقیت دیروز برگزار شد و امروز نیز بخش زمینی آن با حضور فرماندهان دقایقی پیش شروع شد.

از ویژگی‌های قابل توجه و برجسته این رزمایش استفاده از مهمات و سلاح‌های جنگی و برگزاری این رزمایش به صورت دو طرفه و با تاکتیک نوین جنگ‌های برتر جهان، نیروهای خودی و دشمن به طور واقعی برگزار می‌شود.

 طبق گفته مسئولان ارشد این رزمایش حتی احتمال آسیب‌های جسمی و تلفات جانی نیز در این رزمایش وجود دارد، مسئولان برگزاری این رزمایش هدف از ریسک‌پذیری این امر را، ارتقای توان نظامی و رزمی نیروها بیان کرده‌اند.

منبع: فارس