۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۱

فرصت اظهارنظر زیباکلام دولتی و زیباکلام مستقل

در حالی که صادق زیباکلام آزادانه در برنامه‌های مختلف علیه کلیت برنامه هسته‌ای سخن می‌گوید سخنرانی سعید زیباکلام در همایش «ما دلواپسیم» با موضوع مذاکرات هسته‌ای در شهرستان دیر از سوی معاون استاندار بوشهر و فرمانداری این شهرستان لغو شد.
کد خبر : ۱۷۹۱۷۹
صراط: در حالی که صادق زیباکلام آزادانه در برنامه‌های مختلف علیه کلیت برنامه هسته‌ای سخن می‌گوید سخنرانی سعید زیباکلام در همایش «ما دلواپسیم» با موضوع مذاکرات هسته‌ای در شهرستان دیر از سوی معاون استاندار بوشهر و فرمانداری این شهرستان لغو شد.

به گزارش شبکه خبر دانشجو نشست «ما دلواپسیم» که قرار بود در جمع دانشجویان شهرستان دیر و با موضوع نقد توافق ژنو برگزار شود، توسط فرمانداری این شهر لغو گردید. این برنامه که قرار بود در سالن مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دیر برگزار شود اما به دلیل نگرانی مسئولان استانی از انتقادات احتمالی دانشجویان و سخنران جلسه لغو گردید.

به گزارش خبرنگار شبکه خبر دانشجو فرماندار شهرستان دیر بیان داشته که از طرف معاون سیاسی استاندار بوشهر با این جلسه مخالفت شده و اعلام کرده‌اند سخنرانی سعید زیباکلام در سالن‌های دولتی برگزار نشود و به همین دلیل درب سالن را قفل کرده و دانشجویان را پشت درهای بسته نگه داشتند.

گفتنی است پس از لغو جلسه توسط فرماندار بندر دیر، این جلسه در خانه یک شهروند دیری برگزار شد که با استقبال بی‌نظیر مردم همراه بوده است.

برخلاف سعید زیباکلام، صادق زیباکلام طی 7-8 ماه گذشته اجازه داشته در برخی دانشگاه‌ها و رسانه‌ها با منطقی عوامانه، ادعا کند فناوری هسته‌ای ارزشی ندارد و صرفا بهانه‌ای برای تقابل ایدئولوژیک با آمریکاست!

اکنون باید از مسئولان دولت تدبیر و امید خواست معادله چند مجهولی حذف یک زیباکلام و میدان دادن به یک زیباکلام دیگر را صرفا به اعتبار منتقد بودن یکی و تظاهر دیگری به حمایت از دولت توضیح دهند.

گفتنی است سعید زیباکلام از جمله اساتید و متخصصان دانشگاهی است که رئیس‌جمهور آنان را به دستگیری و نقد و ارزیابی عملکرد دولت دعوت کرده است.
منبع: کیهان
نظرات بینندگان
ناشناس
|
France
|
۰۱:۱۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
۶
۱
آزادی بیان به شیوه اس هال طلبان
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳
۱
۲
حیف سعید که همچین برادری داره واقعان راه راست از برادرش یاد بگیره صادق که گمراه شوده